Seuraa 

Onko täällä kenenkään muun samanikäisellä samaa vaivaa??? Siis tuntuu, että lapsella on ehkä ilmavaivoja ja sitten menee aina vessareissujen välillä housut likaiseksi. Harmittaa, kun oppi tosi hyvin jo 2v kuivaksi ja kaikki mennnyt hyvin. Nyt on jo useamman kuukauden pyyhkinytkin itse, siis omatoimisesti hoitaa vessareissut ja tuntuu että toimii ihan siististi. Sitten välillä ilmavaivoja ja tänäänkin kolme kertaa alkkareiden vaihto... tahallaan ei siis tee todellakaan, häntä harmittaa itseäänkin, vaikka me ei tietenkään moitita tuollaisesta. Mitään dramaattista ei tässä myöskään ole tapahtunut, mikä selittäis mitään. Ja laktoositonta ruokavaliota kokeillaan parhaillaan, jospa se hoitais ilmavaivat pois, muttei tunnu tehoavan, tai jotkut päivät on jo parempia ja sitten on taas sama juttu... en tiedä mitä muuta keksisin. Ulostaa kuitenkin ihan päivittäin jne, joten ihmetyttää mistä tässä on kyse... osaisko joku viisaampi auttaa?

Kommentit (2)

Siis ihan vaan pyyhkimisjuttu. Musta tuntuu, että laktoosin myötä ilmavaivat pahenee, ja tuhriminen lisääntyy entisestään... Koitin myös vakuuttaa lapselle tänään, että voi huutaa pyyhkimään myös ja selitin että on tärkeetä olla tarkka. Mutta luulen oikeesti että pyyhkii hyvin, sillä vessan jälkeen housut on ok, siitä menee aina jonkun aikaa ennenkuin ne likaantuu taas. Pari kertaa pyyhin itse " viimesen kerran" häneltä, ja sitten hetken päästä oli silti housujen vaihto... jee. Onko muilla vinkkiä? Oon koittanut sitäkin sanoa, että menee vessaan pöntölle ilmailemaan märkiä pierujaan... Ei kai lapset sellasta voi edes oppia. En vaan tiedä enää mitä sanoisin...

alushousuja vaihdetaan jopa välillä 3 kertaa päivässä. Ei vatsassa mitään vikaa,mutta jos on huonosti tullut pyyhittyä(pyyhkii itse),niin nopeasti tulee vaihtamaan puhtaat alushousut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat