Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen antanut miehelleni jo liian monta mahdollisuutta. Joka loma sama juttu; juomista, ilkeilyä, katoamista, ei vastaa puheluihin jne. Käy vaan välillä haukkumassa minut ja sitten taksilla haukkumaan vanhempani.

Olen liian väsynyt jatkamaan. Henkistä väkivaltaa, alistamista, nöyryytystä, rahojen pimittämistä, koko suvun haukkumista jne. Kaikki tämä johtuu alkoholista ja useita päiviä kestävistä reissuista. Yleensä en itse juo juuri ollenkaan, nyt menossa neljäs ilta viikon sisällä. Pelkään ja tunnen sekoavani.

Mies on tänään yrittänyt soittaa monta kertaa, en ole vastannut minäkään, kun ei itsekkään vastaa. Sitten tuossa iltamassa anoppi soitti ja sanoi, että ***** soitti ja itkee verissään jossain kaupungilla. Olin laittanut sille viestiä, että huomenna haen eroa. Sen jälkeen mies oli " seonnut" ja uhkaillut joka vastaantulijalle. Oksentaa ja ulostaa kuulema verta ja anoppi pyysi myös itkien, että menisin katsomaan.

Mutta en mennyt.

Olen kai liian kova, mutta nyt en sääliin lankea. Ehkä ilkeys kostautuu miehelle, mutta minulta on siltikään turha saada myötätuntoa.

Pysyköön poissa ja korjatkoon joku vaikka sairaalaan tai putkaan, ihan mihin vaan, mutta en vastaa edelleenkään puheluihin....ja taas soi puhelin.

Nyt en vaan enää jaksa. Pelkään.

Kommentit (3)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat