Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

.

Kommentit (8)

Etenkin rakastan niitä kirpeänkuulaita syyspäiviä ja -iltoja, jolloin puut ovat värikkäimmillään, muttei vielä tietoakaan loskakeleistä yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Luonto on kauneimmillaan elo-syyskuussa (ja lisäksi huhti-toukokuussa).

Tuosta huhtikuun kauneudesta olen kyllä eri mieltä. Joko asut eri maassa kuin minä tai sitten olet jo unohtanut, että huhtikuussa maassa ei enää ole lunta mutta eipä ole juuri mitään vihreääkään. Vähän vaaleanvihreää heinää siellä täällä. Toukokuu on sitten asia erikseen. Silloin on kasvillisuus jo peittänyt harmaan ja vaaleanruskean, jotka ovat huhtikuussa hallitsevat värit.

Jo heinäkuun loppu henkii sellaista rehevyyttä ja kylläisyyttä luonnossa, että on mahtava vain käveleskellä ja haistella luonnossa.

Elo-syyskuu ovat myös kauneimmat kuukaudet vuodessa.

Siinä ajassa on jotenkin mulle taianomaista tunnelmaa. Juontaakohan juurensa kouluaikoihin, musta oli ihana palata kouluun kun kaikki oli aina jotenkin kasvaneet ja muuttuneet kesän aikana ;)

Lisäksi ne utuiset aamut ja kirpeä ilma. Alkusyksyn tuoksu... ihan tulee kylmät väreet. Tämä onkin ikimuistoinen syksy, odotan viimeistä lastamme syntyväksi loppuvuodesta :)

Minustakin syksy on kaunista aikaa mutta jollain tapaa masentavaa, tulee kai lapsuudesta ja nuoruudesta muistoja juuri alkaneesta koulusta.

Oma lempivuodenaikani on huhti-toukokuu; luonto herää eloon ja ihmiset alkavat ensimmäisten aurinkoisten päivien myötä taas hymyilemään:)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat