Vierailija

Luulitko löytäväsi itsesi otsikon alta? Mitä sinulle tapahtui tänään kaupassa? Kerro se ITSE muille niin ei muiden tarvitse tehdä sinusta alotusta :)

Kommentit (14)

Eräs laitapuolenkulkija osui roskiksen eteen ja sitten kiltisti väisti, että sain roskat roskikseen. Samalla huru-ukko virkkoi: " Älä nyt kuitenkaan itse sinne hyppää, kun olet ihan liian kaunis nainen roskiin heitettäväksi" :D

(En oikeesti ole kaunis, enkä edes nätti :D)

mulla oli 3v poika mukana ja kannoin kasseja molemmilla käsillä ja moikkailin tuttuja iloisesti. vasta auton luona hoksasin et mul oli se tupakki aski hampaiden välissä. :DD siks olin varma et minustahan tääl puhutaan! :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla

äidillä oli ostoskärryt täpötäynnä ruokaa. lapset riekkui leluosastolla ja nuorimmaisella ostoskärryissä istuvalla pojalla oli päällään t-paita jossa oli ruokatahroja.

Puhelin soi kun olin kassalla ja mies siellä toimitti äkäisenä: " Alahan tulla sieltä jo kotiin pikkuhiljaa, kun uhmaikäinen kiukuttelee ja minulle tulee työpuheluita." Kysyin tyynesti että " mitä" ? (Samaa äänensävyä käytän uhmaikäiseen, joka huutaa että " äiti! kaakaota! anna!" Mies ei ole ilmeisesti tätä äänensävyä oppinut, kun ei saanut lasta kuriin). Jatkoin että olen kaupassa ja tulen kunhan ennätän. Sitten maksoin ostokseni ja menin kotiin ja laitoin lapset nukkumaan.

Menin kauppaan marimekonpaidassa(ei ollut raitapaita), farkuissa(lahkeet kääritty) ja sandaaleissa(ei sukkia). Ostoskärryyni keräsin mm. seuraavia tuotteita: salaattia, kurkkua, tomaattia, kesäkurpitsaa, maustekurkkua, uusia perunoita, silliä, marinoituja broilerin fileesuikaleita, kinkkukuutioita, ohuen ohuet ylikypsää kinkkua, raejuustoa, kermaviiliä, 1ltr jukurttia, useamman purkkijukurtin, hylamaitoa, sämpylöitä(tiedän...pitäis leipoa itse...), pakastuspusseja, hammasharjan, itämaisen padan(=tyyppiä lisää jauheliha...kyllä tunnen huonoa omaa tuntoa asiasta... ja kaiken huipuksi kaksi hampurilaista ja kaksi roiskeläppäpitsaa!!!! Mä tiedän olevani huono ihminen. Niin ostin myös jauhoja... vehnäjauhoja!!!Eikä edes täysjyvä. Mä häpeän, mutta onneksi en ostanut karkkia ja jäätelöä...saati sitten tupakkaa. Alkoholia en koskaan ostakaan. Kertokaa te, mitä minun olisi pitänyt ostaa!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat