Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

vietkö loppuun asti? en ole koskaan ottanut ns. lastia suuhuni..ajatus ellottaa, mut haluaisin kuulla muiden kokemuksia! vain asiallisia vastauksia kiitos!

Sivut

Kommentit (28)

koska olen just sellainen " hyiyökeiikinälämmintämaitomaistamömmöäsuuhuntaioksennan" -tyyppi.

Olenkin hyvin nöyrä ja kiitollinen saamastani suuseksistä ja jos mies sen lopettaisi, en voisi valittaa.

Muuten olen tietysti tosi ihana.

Minä nuorempana jopa nielin sen litkun, mutta nykyään on pakko sylkeä pois. Kerran makasin selälläni, kun lasti tuli ja valui väkisin kurkkuun ja se piti niellä. Hyvä etten antanut ylen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

en varsinaisesti pidä sperman mausta mutta kun sen lastin nielaisee nopeasti niin ei se oikeastaan maistu juuri miltään. suuhun jää vähän ällö kalvo mutta sen saa pois juomalla jotain seksin jälkeen.

Mitä jos se mies sanoisikin, että " yök, hyi, en nuole kun sieltä tulee tollasta limaa ja mä en haluu sitä suuhuni" ? Mitenkäs sitten suu pannaan...

Asiat kun on kuitenkin ihan verrannollisia.

Kyllä minä monesti teen niin enkä koe sitä mitenkään ällöttävänä. Ainakaan maun suhteen ei voi valittaa kun ei se varsinaisesti maistu miltään. Ainut mitä en voi sietää on se jos mies ottaa takaraivosta kiinni ja työntää itsensä liian syvälle lauetessaan, onneksi mieheni ei koskaan ole tehnyt näin. Kerran teininä oksensin kun eräs poika noin teki, se oli aika noloa.

se lasti pitäisi ottaa sitten suuhun? Mitä eroa siinä on siihen että lopettaa vähän ennen ja jatkaa vaikka käsillä loppuun?

On meinaa tosi ällöttäävää loppuun asti!!!! YÄK !

Mäkin tykkään kuin hullu puurosta, mutta jostain ihme syystä mua nolottaa antaa miehen nuolla... Itse tykkään kyllä antaa suuseksiä myöskin...

terv. 14

Kitkerä? Väkevä? Makea? Suolainen?

Mua on aina kiehtonut ajatus, mutta pelkään, että alkaa oksettaa... Olisi kiva yllättää mies joskus, kun hän pitää kovasti suuseksistä/suuseksin antamisesta. :0)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat