Vierailija

Se on niin täydellinen kun vaan voi olla! Se on niin ihana koko ajan mua kohtaan, hoitaa omat asiansa ihan niin kun aikuisen ihmisen kuuluu, hoitaa myös mut kun olen kipeä, puhuu omista asioistaan ja tunteistaan, kertoo tykkäävänsä ja myös osoittaa sen joka päivä teoillaan. Kaiken huipuksi se on vielä ihan turkasen hyvännäköinen ja menestyy työssään hyvin ja tulee toimeen ihmisten kanssa ja on paljon sosiaalisempi kuin minä, ja se tekee hyvää. Rakastan sitä!

Kommentit (13)

on josmies on täydellinen. Helppohan sellaista on rakastaa ja olla hullaantunut. Meikäläisellä ei ukko ole lainkaan täydellinen, vikoja löytyy, mutta silti rakastan edelleen yli 20 v yhdessäolon jälkeen. Hullaantuminen on ihana tunne, muistan sen alkuvuosistamme. Mutta kyllä tämä pelkkä rakastaminenkin kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hän on älykäs, keskustelutaitoinen ja -haluinen, osoittaa hellyyttään avoimesti ja runsaasti niin sanoin, teoin kuin fyysisestikin. Hän on loistava ja aktiivinen rakastaja, seksikäs ja söpö. Hän on suoraselkäinen ja moraalinen, luotettava ja avoin. Hän kantaa vastuunsa kotitöistä ja lapsesta täysin itsestäänselvyytenä (ei "auta" minua, vaan tekee oman osuutensa kahden tasavertaisen aikuisen taloudessa), hän on loistava isä. Hän on aktiivinen, sosiaalinen, urheilullinen, positiivinen, rohkea. Hän huomioi ja hellii minua niin jatkuvasti pienin jutuin arjessa, kuin välillä todella mahtavin yllätyksin. Hän on kertakaikkiaan IHANA! Olen täysin hulluna häneen ja olemmekin jatkuvasti kiinni toisissamme. Arki on pääsääntöisesti aivan mahtavaa, iloista ja täynnä rakkautta. Vaikeitakin aikoja toki on ollut ja tulee olemaan, mutta niistä on selvitty toisiamme tukemalla ja kuuntelemalla, ei toiseen turhautumista purkamalla. Riidoista selvitään puhumalla ja kompromisseilla.

Yhdessä tänä kesänä 6 vuotta. Tulen kertomaan sitten, jos jossain vaiheessa yllättäen alammekin äyskiä ja nalkuttaa toisillemme, pitää toisiamme vähäarvoisina ja väsyttävinä, lopetamme toistemme koskettelun ja hellimisen ja seksielämä lopahtaa ym. perhearkeen normaalisti liitettyjä juttuja. Toistaiseksi ei ole se alkuhuuma kuitenkaan laantunut.

Isosti onnea sinulle ap! Älä välitä noista "kauanko olette olleet yhdessä, 2 viikkoa"-jutuista. Aika montaa vituttaa, kun kaikkien arki ja parisuhteet eivät olekaan rasittavia ja miehet täysiä tampioita.

mutta sillä erotuksella, että te olette suhteissanne noviiseja. Meillä tuli tänä kesänä täyteen 16 yhteistä vuotta. Ikää 32v ja lapsia kaksi ja hienosti menee!

Täällä myös yks hullaantunut kahden lapsen äiti :D

Mun mies nyt ei oo ehkä mikään Mr-mittelötasoa ulkonäöltään mutta ihanasti minun silmääni miellyttää ja ennen kaikkea hän on sitä kaikkea muuta,ihana,hellä,uskollinen,hyvä isä ja aviomies, luotettava jne jne kaikkea hyvää.

Meillä on takana vasta 8v avio-onnea,mutta odotan innolla seuraavia 8v ja sitä seuraavia ja sitä seuraavia :D:D

Ap:n ja kutosen tekstit voisivat hyvin olla minunkin näppikseltäni kirjoitettuja ;)

Meillä yhteiseloa takana pian 15 vuotta, ja kaksi yhteistä lasta (+ mulla ex-suhteestani 1), ja kolmas yhteinen syntymässä muutaman viikon päästä.

Tänään viimeksi mietin, miten onnellinen saankaan olla, että mulla on ihana mies, ja lapsillamme ihana isä :)

Viimeksi eilen sain kuulla miten ihana vaimo ja äiti olen, että ihan liikutuin.

Olen äärettömän onnellinen :)

Löysin toisen ja ja ja olen varmaan rakastumassa häneen...on tää niin vaikeeta.. Kunpa voisi paeta kaukaisille vuorille irti tästä kaikesta ja PAKOON!!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat