Seuraa 

Aloitanpa uuden pinon kun ei tainnut tälle viikolle vielä olla.

No miten meni Juhannus? Me oltiin ihan vaan kotona, mikä olikin tosi mukavaa ja rauhallista. Yleensä on ollut tapana viettää Juhannusta sukulaisissa ja mökillä, mutta nyt teimme poikkeuksen ja se olikin hyvä päätös. Ei kiirettä, ei huolehtimista muiden ruoka-ajoista ja saunavuoroista...

Tuli mieleen, että oliko joku vitamiini, mitä suositeltiin syötäväks jo ennen raskautta. Viime raskaudessa muistaakseni popsin varsinkin alussa reippaasti kiiwi hedelmiä :)

Nyt kun raskaus on oikein tosissaan suunnitteilla, niin ajattelin sitten hoitaa itseni kunnolla kuntoon. Kävin siis hammaslääkärissä ja gynellä. Gynekin patisteli jo vauvan tekoon. :) taitaa täällä jollakin toi vauvakuume höyrytä jo yli äyräiden...

Mukavaa viikonjatkoa kaikille, mulla enää tämä viikko töitä ja sitten ihana kesäloma!

Kommentit (10)

ja kirjuuttelen jotain.

Juhannus oltiin osittain kotona ja osittain kaverin mökillä. 2,5 vuotias tyttö ui lähes vuorokauden. Vielä olisi vajaa viikko aikaa huilata ja sitten taas todenteolla opintojen pariin.

Naapuriin syntyi tänään vauva, hiukan meidän neitiä nuoremalle tytölle pikkusisko. Saas nähdä minkälaisia tunteita vauvan näkeminen herättää. Viikko sitten kävi yksi vauva kylässä ja silloin tavallaan hoksasin, ettei minulla varsinaista vauvakuumetta ole. Lapsikuumeeksi tätä kai voisi sanoa (tai synnytyskuumeeksi).

Mutta tosiaan syksyllä tosiaan olisi aikomus aloittaa yritys. Tuntuu vähän siltä, ettei sitä oikein parane enää hirveästi pitkittää. Jos elämä liiaksi helpottuu tämän jo kotona olevan neidin kanssa, sitä saattaa tulla ehkä liian mukavuudenhaluiseksi...

-kärttyli-

Jospa nyt kirjoittelis vähän kuulumisia, kun sitten en pääsekään viikkoon koneelle, kun menee liittymä uusiks... Vanha sulkeutuu tänään ja uusi aukeaa vasta 5.7.

Voi, vitsi että olis ihanaa saada uusi pieni. No, eipä tuo meidän esikoinenkaan kovin suuri ole vajaa 5kk! Mutta mulla on ihan armoton vauvakuume! Kaupoissa kun vastaan tulee isomasuisia äitejä, niin tekis niin mieli saada omakin napa näkyviin!!!

Meillä juhannusaatto oltiin miehen isän luona, 22.30 oltiin jo kotona ja mun veljeni vaimonsa kanssa tuli kanssa meille. Join jopa yhden siiderin! (imetän siis vielä!) Ja sitten lauantaina mentiin mun vanhemmille. Sunnuntai vietettiin omalla sakilla kotona. Ja koiratkin sai " uuden poikakaverin" . Yksi kylän poikakoira ahdisteli niitä (molemmilla siis juoksu menossa!) koko illan. Onneksi pihamme on aidattu!

Ihanaa, miehellä alkaa tänään viiden viikon kesäloma! Saadaan kunnolla nauttia kesästä ja pojasta! Jee!

Jaahas, täytyypä lopettaa, poitsu heräilee ekoilta päikkäreiltä...

K@tk@

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kävinkin kirjoittamassa jotain itsestäni esittäytymispinoon. Kuume taas on valloillaan, mutta monista syistä johtuen marraskuu olisi vasta sopiva aika aloitella yrittely. Olen tässä varmasti pian taas äänessä, mutta varmasti vähän aikaa vain seurailen, ettei kuume ylly ihan mahdottomaksi. Kotona meillä on yksi 3-vuotias neiti. Mies alkaa lämmetä toiselle, vaikka ei vielä ihan oikeasti kuumeilekaan.

Täytyy kai ottaa sateisesta päivästä kaikki irti ja jatkaa siivoamista..

Pitkästä aikaa kirjoittelen. Aika rientää niin vauhdilla, että hyvä kun perässä pysyy... :)

Meillä on vietelty synttäreitä. Eilen neiti täytti 1 vuotta. Haikeena oon muistellu vuoden takaisia tuntemuksia, vaikkakin meillä oli tosi rankkaa ekat kuukaudet. Mutta aika kultaa muistot...

Töissä olen ollut ja mies oli 3 viikkoa kurssilla. Tyttö oli sen ajan perhepäivähoidossa. Hyvin oli päivät sujuneet ja vikalla viikolla jäi hoitoon ilman itkua, ihan hymyillen. Syksyllä miehellä alkaa näillä näkymin työt, joten sitten tyttö menee uudelleen perhepäivähoitoon.

Juhannus meni nopeesti. Oltiin mun vanhemmilla ja käytiin Keski-Suomessa. Mökille en jaksanut lähteä ja niinpä mies kävi siellä sitten päivisin tekemässä pihatöitä. Mun vanhempien luota on meidän mökille 25 km. Meidän mökki on sellanen kuivan maan mummonmökki. Vesijohto on vedetty sisään ja mahdollisuus olisi joskus rakentaa sisävessakin. Mutta aina siellä sitä puuhaa riittää...

Syksyä kohden mennään... meillä ei vielä ole mitään varmaa kuukautta, jolloin yritys siis alkais... katsellaan... ehkäsynä on kondomit, joista mies just eilen totes, etteihän nämäkään 100 % varmoja ole ja eipä haittais, jos " vahinko" kävis. ;)

Mukavaa jatkoa kaikille! Mukaan oli liittynyt uusiakin kuumeilijoita, joten TERVETULOA!!

T. Sanjuska

Mäkin viritän itseni kunnolla vauvakuumeiluun aloittamalla kirjoittelun.

Meillä meni juhannus aika lailla samanlailla kuin mikä tahansa viikonloppu. Mä olin kaikki päivät töissä ja mies sai keksiä itsekseen tekemistä. No, oltiin me perjantaina illalla/yöllä grillaamassa kavereilla kun menin lauantaina vasta iltaan.

Tää kesä on mennyt tosi nopeeta! töissä päivät ja viikot rientää ja huomaa et syksy on jo tosi lähellä. Kivaa, koska yleensä en sitä niin odota;)

Nyt tarvii mennä vielä jatkaan töitä. Muutama tunti loman alkuun, jota on ruhtinaalinen viikko, mutta kumminkin.

paikkailun lomassa ilmoittelen myös meidän olemassa olosta. Kuume on kova edelleen vaikkakin toi esikoinen järjestää joka pv kaikkee mukavaa rytmin muutosta elämään, nyt on viimeisin villitys että nukutaan päivän ensimmäiset kunnon päikkärit vasta 18-20 ja sen vuoksi sittn valvoo 23 asti, onneksi nukkuu sitten aamusta pidempään(tosin herätyksiä öisin on vielä monta,ei osaa kääntyä mahalta selälleen ja mahallaan nukkuminen on nyt POP). Kiertokin on mitä ilmeisemmin jo tasoittunut ja olin tässä jopa bongaavinani oviksen, että hyvä hyvä joku päivä päästään tositoimiin :)))

mutta nyt nautitaan kunnon lomasta ja unohdetaan kuumeilu siksi aikaa.

Mukavaa kesää teille kaikille ja syksyn odotusta!

t.Tepa

Melko hiljaista meidän pinossa ainakin toistaiseksi..No, katsotaan parin kuukauden päästä! :o)

Meillä meni juhannus rauhallisissa merkeissä -oltiin minun vanhempien luona maalla koko lähipiirin voimin; panostettiin grillaamiseen ihan tosissaan (ah niitä ruokia!!), pelattiin ulkopelejä ja ihan vaan rentouduttiin.

Meillä mies on välillä nauranut mun vauvakuumeelle ja kiusoitellut mua siitä, mutta yhtenä iltana nukkumaan mennessä yllätti ja sanoi, että " Ajattele, kulta, kahdeksan viikon päästä sä saatat olla raskaana" .. Ihanaa!!!!

Nyt tarvii palata töiden pariin..

Hei!

Minäkin palaan " linjoille" parin vuoden tauon jälkeen. Kotona kaksi tyttöä, 2v ja 4v (isännän lisäksi), mutta hillitön vauvakuume on meidän talon vallannut...Olisi kiva päästä jutustelemaan samassa tilanteessa olevien kanssa:-)

Meidän jussi meni mummolassa kyläillessä, saunaa, uintia ja grillausta. Parit siiderit illan päälle, ihan ok. Tänään lopetin pillereiden syömisen joten aikeissamme ollaan tosissaan...alkaa olla kesän janojuomat sitten juotu. Nyt punkka kutsuu, aamuvuoroon ois rimpuiltava, joten öitä:-)

Eli kukaan ei kai ole ehtinyt uutta pinoa luoda talle viikolle, jatkan siis jokusen sanan tahan ja nopein huomiseksi uutta pinoa?!

Esittelya laitoinkin jo, ja jatketaan sitten tutustumista; oletteko kirjoitelleet paljon muissa ryhmissa? Eniten oon ite vaikuttanu noissa suurperheellisissa, kun on nelja lasta jo ennestaan; seka 60-lukulaisissa(69olen) seka silloin talloin clomisteissakin kun soin yhden kierron niitakin ennen raskautumista: ehdin kayda odotuspuolellakin ennen kuin jouduin kaavintaan ja aloittamaan taman haaveilun uudelleen! Nyt siis syyskuuhun etta haaveista vois tulla tottakin... jatkoa siis ens viikkoon; kirjoitellaan

Pitkästä aikaa täällä! On nuo juhannukset ja liian kiireiset työpäivät sotkeneet pahasti mun nettailun... Iltaisin en raaski koneella kauheasti istua, kun haluun olla pojan kanssa mahd. paljon, kun en päivisin sitä nää - hoidossa kun on.

Omaan napaan ei mitään kummempaa. Odottelen ekoja luomumenkkoja alkavaksi viikon-puolentoista sisään. Pillerit siis jätetty jo pois. Katselin toissa päivänä pojan ensimmäisiä ultrakuvia, ja fiilistelin, kuinka ihanaa oli olla raskaana. (Jos nyt niitä alkuajan kuvotuksia ei lasketa mukaan...) No toivottavasti taas pian.

Uusia kuumeilijoita on liittynyt joukoon! Tervetuloa! Laitattehan itsestänne esittelyä Syystoiveet 2006 -pinoon, yritän kaivaa sen jostain ja nostaa ylös, niin löytyy helpommin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat