Vierailija

Tapasin chatin kautta mukavan miehen, vietettiin koko juhannus yhdessä. Nyt kuitenkin vastaa muiden flirttipyyntöihin siellä chatissa.

Kommentit (33)

Laitoin tuon viestin vasta illalla myöhään ja päivisin hänellä ei ole mahdollisuutta käydä netissä. Täytynee kärvistellä iltaan saakka, josko sitten selviäisi jotain. Mua harmittaa ihan mielettömästi, vaikkei tietenkään mitään voi toiselle luvata näin lyhyen tuttavuuden jälkeen. Hän on kyllä soitellut ja vaikuttaa edelleen tosi ihanalta.. mutta.. mutta.. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

emme kumpikaan juurikaan enää chattailleet kun toisemme löysimme. paitsi nyt myöhemmin yhdessä välillä ihan huviksemme. Suhde toimii ihanasti tälläkin hetkellä

Mutta laitoin sitten perään kysymyksen lähteekö kahville joku päivä! Ja odotan, mitä vastaa siihen. Harmittaa vaan, jos ei ollutkaan minuun yhtä ihastunut kun minä häneen. :( ap

profiili yhä suomi24:ssa, vaikka olemme tapailleet parisen kuukautta. Olen aivan ihastunut mieheen, enkä muiden kanssa lähtisi minnekään. Ja kerran joku tyttö kirjoitti jotain miehen vieraskirjaan ja mies laittoi minulle tekstaria asiasta tyyliin: " kaikkea ne pimatsut musta sanookaan" .

En itse pidä profiilia siellä sen tähden, että toivoisin löytäväni jotain parempaa. Ihan frendimielellä. 99% sieltä kohtaamistani miehistä ovat nykyään ystäviäni.

Miehet on välillä tollaisia omituisia. Ja chattiin jää kieltämättä vähän koukkuun. Tuntuu mukavalta, kun joku on kiinnostunut, vaikkei itse enää olisikaan.

et itsekään flirttaa kenellekään OIKEASSA ELÄMÄSSÄ! Nettiflirttikutsu on siihen nähden pientä, jos pelaat silmäpeliä terassilla tyttöjen kanssa ollessa naapuripöydän miehen kanssa tai töissä kiusaat sanoilla mieskollegoja.

Vierailija:

Lainaus:

Meillä molemmilla on

profiili yhä suomi24:ssa, vaikka olemme tapailleet parisen kuukautta.

noin kirjoitit aikaisemmin. taitaa olla provo tää ketju.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat