Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Onko täällä muita lapsellisia tradenomiopiskelijoita?

Mulla on eka vuosi takana ja poika on nyt 1v7kk. Eka vuosi meni hiukan niin ja näin, sillä poika sairasteli koko ajan 3-4 viikon välein. Mukaan mahtui kaksi viikon sairaalareissuakin. Kaikki kurssit sain onneksi läpi ihan kohtuullisesti.

Miten muilla?

Kommentit (1)

Viimeisiä viedään. Enää ois jäljellä 2 kurssia, 2 tenttiä, harjoittelu ja oppari, jota kyllä jo väsään tässä hiljalleen.

Aloitin koulun syksyllä 2003 ja opiskelin sen syksyn. Sitten olin vuoden äitiyslomalla ja palasin kevääksi 2005, josta lähtien oon opiskellut. Nyt syksyllä piän taas vähän " lomaa" kun kakkonen on tulossa, mutta jos nuo 2 kurssia toteutuvat syksyllä niin osallistun niihin.

Esikoinen meni päiväkotiin 2005 vuoden lopulla ja sairasteli silloin kovasti. Lisäksi aloin itse voida pahoin, kiitos raskauden. Eli viime vuodenvaihde meni vähän miten sun siten. Todella tyytyväinen silti oon kokonaisuuteen, siis siihen mitä oon numeroiksi saanut. Ja etenkin kiitos koululle joustamisesta! Onhan se hieman outoa suorittaa esim. 1. vuoden puuttuvia kursseja 3. vuotena :) Opettajia hymyilytti kovasti kun näkivät miut suorittamassa jotain puuttuvaa eka vuoden kurssia :) Mutta ihanaa oli kun sai tutustua moniin ihmisiin, ei vain niihin omiin luokkakavereihin.

Miulle tehtiin oma hopsi, jota suoritin/suoritan eli kurssit meni " väärässä" järjestyksessä. Esim. ruotsin 1. kurssi tuli vasta ruotsin 2. kurssin jälkeen mikä aiheutti sen, että jouduin tekemään 2. kurssilla paljon töitä, jotta pysyisin mukana, mutta eka kurssi sitten meni niin helposti läpi että.

Kyllä lapset on helppo tehdä opintojen ohessa :) Koulussa on paljon enemmän joustoa kuin työelämässä. Valmistua ois tarkoitus keväällä 2007.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat