Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Menkat on reilusti myöhässä (kierto ollu 30-36 pv) ja nyt menossa jo päivissä 41... Olen kaksi nega-testiä tehnyt, tosin jo viikko sitten, ja nyt painiskelen tehdäkö vielä uusi testi vai ei... Menkkakipuja on kuten ennenkin, mutta niitä ei vain tule! Ja jos en raskaana ole, niin saisivat kyllä jo tulla, jotta voitaisiin uudella kierrolla yrittää taas uudestaan.. Ärsyttää todella tämä epätietoisuus, lähinnä mikä ihme voi olla vikana kun ei niitä negoista huolimatta tule. Niin kuin ei muuten mieltä painaisi negojen testaaminen.

Onko muille käyny näin? Tiedän kyllä, että sen raskauden toivomisella saa menkkojen alkua siirrettyä muutaman päivän (itsesuggestiolla on jännä vaikutus ihmiskroppaan) mutta yleensä sen negan testauksen jälkeen ne alkavat välittömästi.

Hmmh, ehkäpä siis sitten testailen uudemman kerran huomen aamulla, ja toivotaan että asiaan löytyisi ratkaisu, toivottavasti sellainen positiivinen =)

Kommentit (2)

Menkkojen pitäs alkaa aina 10-16pv oviksesta eli ei niitä menkkoja varmaan itsesuggestiollla saa myöhästettyä. Musta tuntuu joskus et ne alkaa " varmemmin" jos harrastaa seksiä vaikka sekin on varmaan vaan yhteensattuma!

Tiedän tunteen et alkas jo ni pääsis uutta yrittämään. Mulla menossa kp21 eli vielä toi voi testata eikä tehä siis mitään raskautumisen eteen, höh. Oireetkin on olemattomia mtu ei kai tässä vaiheessa vielä enempiä oiskaan. Mun ovis oli kp12-17 välillä, eli oottelen vielä yliviikon menkkoja. VÄhän on semmonen flunssainen olo, vilunväristyksiä ja päänsärkyä, kurkku kipuilee. Kesäflunssaa vai raskaana? Toivottavasti jälkimmäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat