Vierailija

Ihmetystä herättää ihmisten arvomaailma. Asuntoon ja autoon ollaan valmiita ottamaan lainaa tosta vaan.

Joillakin sitä lainaa on satoja tuhansia euroja (miljoonia markkoja). Autot on uusia ja niihin ollaan valmiita laittamaan rahaa ja niiden arvo romahtaa kun sen uuden auton ajaa ulos myyntiliikkeestä. Kulutusluottoja otetaan ajattelematta sen enempää, matkoja, uutta sohvaa, keittiöremppaa tai ihan mitä tahansa varten.

Mutta hups hups omaan lapseen ei olla valmiita investoimaan, kaiken pitäisi olla ilmaista.

Lisäksi joskus käy niin että se asunto on homevaurioinen ja melkolailla arvoton, jää vain ne lainat.

Tyhjästä maksetaan näyttääkseen naapureille että meillä menee hyvin ja kärvistellään jättiveloissa, mutta ei se mitään kun julkisivu on kunnossa.

Buahhahhahhaaa

Kommentit (14)

Kuinka moni on valmis ottamaan 10 tuhatta euroa lainaa ehkä ihan turhaan, ilman mitään varmuutta saatko vastinetta rahalle? Tajuatko ap kuinka iso raha se pienituloiselle on?

Me kyllä olemme tuon summan hoitoihin laittaneet ja meillä on myös asuntolaina. Enpä tunne ketään joka tuhlaisi hienoon autoon, asuntoon ja ties mihin lapsettomuushoitojen sijaan. Etkä tunne ap sinäkään, kunhan jauhat sontaa asiasta joka ei sinua kosketa.

Me olemme onnekkaita ja saimme vihdoin lapsen. Seuraavaa lasta varten saa sitten nähdä kuinka suuret kustannukset tulee.

Lasta ei voi mitata rahassa ei. Mutta kyllä se muutama tonni vaan tuntuu selkänahassa. Vaikeahan sitä on varpusenaivoilla tietysti ymmärtää, kun itse on lapset ilmaiseksi alulle saanut.

Minua ärsyttää se, että elätämme sossupummeja ja maksan terveydenhuollolle paljon veroeuroja ja en sitten itse saa yhteiskunnalta tukea kun sitä tarvitsen. Mutta olkoon, lapsemme on pääasia. Kunhan ilmaisin mielipiteeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Noin hienot kommentit ja vielä otat suihinkin.. olen mykistynyt... ajattelin että jotain puutteita sinussa täytyy olla, mutta myönnän tappioni. :))

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat