Vierailija

moniko antoi lähtiessään lahjan esim. kätilölleen.

Kommentit (14)

Sen sijaan päiväkodin ja perhepäivähoitajia olen muistanut konkreettisemmin. Heillä on kuitenkin lapseeni pitempiaikainen ihmissuhde, sitä tärkeää työtä lapseni hyväksi olen halunnut kiittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Toisen osaston hoitajille krijoitin hyvää palautetta nimelläni, ja vein pullaa kaksi kertaa kahvihuoneeseen. Äitini vei heille täytekakun. Toisen osaston hoitajat eivät hoitaneet yhtä hyvin, heille en vienyt mitään.

jolta sain erinomaista tukea kun yritin päästä jaloilleni sektion jälkeen - ihan kirjaimellisesti. Tuon mielelläni kiitollisuuteni ilmi pienen lahjan muodossa, sillä arvostan ihmisiä, jotka pitävät kanssani huolta silmäterästäni. Tapanani on myös muistaa lähikirjaston henkilökuntaa, sillä ilman kirjastolaitosta elämämme olisi paaaaaaljon tylsempää.

Ok, tee sitten niin. Mutta ole kiltti ja anna muiden "lahjoa" ketä sitten ikinä haluaakin. Ja kyllä muuten esim. vanhainkoteihin hoitajille monet tuo jotain. Kenellekään ei tietenkään ole pakko.

Oli vain oma olo tuolloin niin sekava etten edes tajunnut. Kiitin kuitenkin vuolaasti kaikesta mitä eteemme tekivät. Kuopuksen kohdalla synnytys ja kokoko osastolla oloaika oli niin helppo ja nopea etten pitänyt sitä lahjonnan arvoisena.

Kuitenkin myöhemmillä sairaalareissuilla ollaan pidemmältä osastojaksolta (yli 5vrk) kotiuduttaessa tuotu hoitajille jotain pientä hyvää. Suklaata, kakkua, leivonnaisia tms. Samoin sen kerran kun juhlittiin lapsen syntymäpäiviä osastolla. Olen myös vienyt ajoittain jotain pikkuterveisiä vanhusosaston hoitaille jotka huolehtivat isoisästäni. Hänen omalle hoitajalleen ostetaan aina joku pieni joululahja jne.

Itse olen sairaanhoitajan ominaisuudessa saanut useinkin pientä muistamista.

Annoin kätilöille lähtiessäni kukkia ja suklaata,molemmilla kerroilla. Vanhempani ovat usein sairaalassa ja sieltä kotiuduttuaan olemme vieneet suklaata osaston hoitajille. Pieni kiitos kuuluu asiaan, toivottavasti moni muukin muistaa myös sairaaloiden työntekijöitä! Isovanhempien vanhainkodissa muistetaan hoitajia aina jouluna... Koskaan ei voi kiittää hyvästä hoidosta tarpeeksi. On se sitten päiväkoti, vanhainkoti, sairaala tms..

Kieltämättä en minäkään muistanut kätilöä mitenkään, mutta keskolaan vein ison laatikon suklaata kun lapseni pääsivät kotiin. Synnytys kesti vain kaksi tuntia ja salissa ravasi sellainen lauma porukkaa, ettei minulla keneenkään syntynyt mitään tunnesidettä :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat