Vierailija

Aloitin seurustelun miehen kanssa, joka oli juuri (pari kk) eronnut vaimostaan. Exänsä on ihan romuna. Ymmärrettävää sinänsä, sillä käsittääkseni eroilmoitus tuli täysin yllätyksenä vaimolle.

Kultani on miettinyt itsekseen eroa jo kauan ja omasta mielestään on käynyt asiat läpi. Miehellä on kaksi lasta.

Mietityttää vaan suhteen mahdollisuudet. Voiko uuteen suhteeseen hypätä tuosta vaan? Virallinen ero astuu voimaan piakkoin ja olemme puhuneet jopa kihlautumisesta.

Mies ei sanojensa mukaan ikinä rakastanut vaimoaan " oikeasti" . Vaimon kanssa oli vaan niin mukavaa ja asiat menivät omalla painollaan ja he päätyivät naimisiin. He ehtivät olla yhdessä reilut 10v.

Olen rakastunut korviani myöten ja tunne on molemminpuolinen. Mutta hirvittää tämä vauhti ja eron läheisyys.

Kommentit (8)

Pidä vähän jarruja mukana pelissä. Anna miehen asua jonkin aikaa yksikseen, että saa asiat itselleen selviksi, arjen rullaamaan lasten tapaamisten yms. kanssa ja ei kanna huoliaan sun niskaan / teidän suhteeseen.

Onnellista kesää teille!

siis oli ehdotellut pariterapiaa jne. lapsia ei ollut.

kelpo miehen sain siitä sitten itselleni. tuosta aikaa nyt 6v.

kyllä se jotain miehestä kertoo jos yllärinä vaimolle kertoo että se on ero nyt eikä edes lasten vuoksi yritä. sama voi olla edessä sullakin kun saatte lapsia ja kyllästyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tavattiin ja rakastuttiin kun mies oli vielä naimisissa. Huonosti niillä kait meni kun mies kiinnostui vieraasta, mutta ero ei ollut harkinnassa. Miehen ex meni kans ihan sekasin kun se ero sitten aika äkkiä tuli siinä...

Meillä on mennyt tosi hyvin, jo 9v yhdessä ja yks lapsi. Se exäkin löysi uuden sitten myöhemmin ja kai sillä hyvin menee... eivät pidä yhteyttä, mutta joskus on kuulumisia tullut yhteisten tuttujen kautta.

Mulle kävi oikeastaan samoin tosin päin vastoin eli rakastuin itse toiseen mieheen (ehdimme ex-miehen kanssa olla 6 vuotta yhdessä) kun olin vielä naimisissa. Tosin olimme ex-miehen kanssa asuneet eri makuuhuoneissa jo 3 vuotta eli ei seksiä eikä läheisyyttä. Muutin pois ja lapset ovat viikko-viikko systeemillä yhteishuollossa. Ex on edelleen katkera ja syyttää nykyistä miestäni erosta vaikka asia ei ole todellakaan niin. Avioliitossa ei vain ollut enää mitään muuta kuin lapset. Silti ex:äni on erittäin katkera minulle.

elä säntää mihinkään liian äkkiä eläkä missään nimessä tee lapsia miehelle (joka on jo yhden lapsikatraan jättänyt!!)

Oletko valmis siihen että miehen lapset ja ex ovat ikuisesti kuvioissa mukana? Mies ei ehkä edes haluaisi lapsia kanssasi, ikinä, hän on jo ehtinyt yhden perheen perustaa, mutta entä sinä?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat