Vierailija

miehen ruumiin kuvan :(((

Kommentit (26)

Muakin aina pelottaa.. mutta oon huomannut, että seuraavat asiat helpottaa mua:

-Ovi lukkoon, heti kun mies lähtee (ettei kukaan pääse sisälle)

-Ikkunat kiinni (sama syy kuin edellä)

-Tarkistan sata kertaa ettei kahvinkeitin, hellanlevyt ym jää päälle.

-Nukun lapset vieressäni (isoin omassa huoneessaan)

-Kelloradio päällä, siis radio hiljaisella läpi yön

-Valo yläkerran aulassa ja alakerran eteisessä

-Ulkovalot päällä

-Kännykkä tyynyn alla (voi soittaa poliisit heti peiton alla jos on tarvis)

-makuuhuoneessa on äänestä aktivoituva yövalo (yskäisy, lapsen kitinä, puhe, ym pienetkin äänet sytyttää himmeän, mutta tarpeeksi valaisevan valon)

Hyvää yötä, toivottavasti saat nukuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olitko silloin hereillä? Millainen se siis oli?

Onpa karseen kuuloista..

Vierailija:

Lainaus:

En ikinä saanut selville hämärässä, että mihin se meni ja MIKÄ se oli. Mies ei uskonut... nyyh. Vieläkin pelkään sitä.

Mua pelottaa tosi harvoin kotona, mutta teen noin, niin helpottaa. Nyt muuten mua alkoi myös pelottamaan. Sä tartutit. Huoh. Täytyy jättää vessaan valo :)

Ei ainakaan ole kehdannut sanoa jos olisikin... Ei millään pahalla mut rupes hymyilyttään et mies tarkistelee ovia ja ikkunoita ja koluaa sängyn alusia ym. mukavaa

Kun mies joskus poissa kotoota jostain syystä niin koko asunnossa on valot ja katso tv:tä niin myöhään kuin pystyn (jotain iloista chattia), silti aina mielikuvitus laukkaa.

Itsellä pyörii edlleenkin vuosien jälkeen päässä ne ring-hahmot yms..

:(

Se kauhen nilkuteleva tyttö.

Tai joku konttaava aikuinen :(

Ei vaan sille fiilikselle voi mitään (laimenee aikanaan, joskus pahempi jos parempi), eikä siihen varashälyttimet auta.

Nykyään jo kuitenkin on helpompi olla. Raskausaikana oli pahimmillaan. Jos heräsin yöllä niin aloin itkeä pelosta..

Huoh.

Itse olen yh, eli olen aina yksin lasten kanssa. Mutta silti pelkäsin kun lapset olivat pieniä, että joku hiippari tulee ja murhaa minut ja lapset jäävät yksin itkemään kuolleen äitinsä ruumiin viereen.

Ihan kauheita ajatuksia tuommoiset, jos ne päästää valloilleen! Onneksi vanhin on nykyään jo kouluikäinen, eli osaisi tarvittaessa soittaa tai hakea apua, jos jotain oikeasti tapahtuisi.

ei se omaisuuksia maksa

meil on sellanen ja sen kytkee päälle niin se huutaa heti jos joku yrittää tulla

naapurit kuulee ja ehkäpä tulevat apuun sen voi myös laittaa vartiointiliikeeseen meneen suoraan

oloa helpotta kyl jo se et ze laite huutaa jos joku tulee talon lähelle ja puhelin on vieressä

äläkä kato tymiä kuvia ja lue niitä lehtijuttuja

ja jätä valot päälle

Mulla sama ongelma. On onneks alkanut helpottaa ajan kanssa. Nyt pelkään enemmän tapaturmaa. Esim. kaatumista kellarin portaissa (pesukone kellarissa). Miten käy vauvan jos mä en pysty apua häyyttämään?...

Ja meillä mies on aina pitempään poissa kerrallaan pari kolme päivää kerrallaan.

Mulla auttoi noihin sun pelkoihin jonkun tutun komedian katsominen videolta ja sit tarpeeks väsyneenä nukkumaan. Toki myös kaikki lukot ja sängynaluset piti tarkastaa...

Koiriakin on osittain tuosta syystä hankittu kaksin kappalein...

Toivon pääseväni peloista kokonaan eroon ennen kun lapsi (nyt 10 kk) alkaa ymmärtää ja oppii samoillle tavoille...

ikkunan takan oli joku mies, joka katsoi sisälle! Tökin miestä hereille, mutta kun oli saanut itsensä ylös ja meni kattelemaan, niin äijä oli hävinnyt. Sama toistui syksymmällä, mutta katteli silloin fikkarilla sisään. Olin yksin kotona lasten kanssa, mutten uskaltanut näyttää pelkoani.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat