Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tyttöni 1,3 v on kauhea menijä ja kiipeilijä .

Milloin tullaan alas tuoleilta,milloin sängyiltä,sohvilta,ulkoportailta (2betonirappua)

Olen valtavan huolissaan et miten tuo pikkuruinen pää kaiken voi kestää?!? =`(

Onko kenelläkään kokemuksia/lääkärissä käyntejä ko . asian vuoksi?Eli siis mitä lapsessa täytyy seurailla pidemmällä aika välillä?? Näin tapaturman jälkeen (molemmat) itketään pää hiessä,ja kun itkut on itketty niin eikun jalat alle ja menoksi ja yhä yyylööös yyyyyrittääää (hyvä kun ei todellakin katolle kiipeeeääää)

Tänään taas pikkuruinen oli päättänyt mennä sängylle illalla ja sieltä tultiin TAAS JA TAAS pää edellä lattiaan , tuloksena KOLME kuhmua ohimolla !! :`````(

Lasten lääkäri sanoi kerran toisen lapseni lääkärinla käynnillä et lapsen kärsii tulla oman pituutensa verran pää edellä lattiaan,mut itseä huolettaa kun se on sattunut jo liian usein!!

Tiedän,tiedän täytyisi olla silmät selässäkin ja tepastella vauvelin kanssa aamusta iltaan perä kanaa pitkin mökkiä,mut myös kaikki järkevät ihmiset senkin nyt älyää et se vaan ei ole aina mahdollista,varsinkin jos on pari mukulaa ennestään ...

Kommentit (6)

Tarkoittaa, että esim yöllä herää tarkistamaan, että lapsella kaikki ok. Pitäisi kai herättää lapsi, niin että saa siihen kontaktin, mutta en ole herättäyt esim vähän olen kutittanut ja katsonut, että miten nukkuva lapsi reagoi. Päävammoissa voi olla riskinä verenhyytymä aivoissa. Jos kirjoitan puuta heinää, joku toivottavasti korjaa. Näin mä muistelen.

Meillä tiputtu seisomasta syöttötuolista suorin vartaloin taaksepäin ja tänään mm. parveketuolista kivilattialle pääedellä. En ehtinyt edes nähdä miten tippui. Huusi kuin syötävä. Lisäksi käveli tänään johonkin seinän/huonekalun kulmaan, kun olin vielä kylppärissä vaippaa käärimässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat