Seuraa 

Kommentit (18)

Ajattelin avata meille uuden pinon, kun en sellasta nähnyt.

Omaan napaan ei mitään uutta, kp8/28 on nyt menossa. Nyt ajattelin olla tän kierron ilman Teroluteja ja katsoa, josko tää kroppa toimisi ihan luomusti eli menkat tulis ilman lääkkeitä ja kierto ei venyis aivan järjettömän pitkäksi, mutta katsotaan.

Mutta nyt aamupalalle ja sitten alennusmyynteihin katselemaan löytyskö mitään kivaa.

Kateudesta oli kovasti eilen puhetta, voisin itsekin sitä vähän kommentoida. Eli ei mulle ventovieraiden tai puolituttujen vaavit/lapset herätä mtn tunteita, katon vaan että onpas siinä möllikkä. Ainoat, jotka saa mun sydämen oikein heltymään, on veljenpojat. Suoranaista kateutta ei sen kummemmin vauvoista ole, suurista ja kauniista mahoista kyllä. On sitä tullu tyynyn kanssa iteki kokeiltua että miltäs se iso masu itellä näyttäs ;)

Kiira82, teretulemast mukaan! Iteki aika uusi täällä, nopeasti enskojen tavoille oppii :) Mukaan vaan kuumeilemaan!

Joo, tatskoista viel että kyllä mä haen sen jonneki varmaan paikkaan ettei venähdä ja " sirpaloidu" ...esim käteen tai yläselkään tms.. :)

yök, tänään hammaslääkäri :/ muttajoo, eipä mittään tässä, oma napa on samanlainen kuin ennenkin. tänään kp10/28, eli ovis ovella. oon kateellinen niille joilla lomaa, mäkin haluan.

tää sade masentaa. hyvää tiistainjatkoa kaikille ja blussabölyä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Naksulle kans iso halaus ja Killalle iso moikka (mut ei samaa takas:)

Brookelle kans terppa!

eddan plussa on plussa:=) ONNEA!

moolin eloon ei uutta, ristin tämän päivän koopee ykköseksi sillä hra niagara on voimissaan.

koettakaahan plussata!

kiitos sara-marialle emoilusta:=)

Jessis, missä oot?

-mooli

Brooke: Plussatuulahduksia sinne kilokaupalla! *puhkuu ja puhaltaa*

Mooli: Pahoittelut tädistä=(

EmmaAnna: Olen kokeillut mammaksin ja aconin ovistestejä. Olen kovasti tykästynyt Aconeihin (www.kotitestit.com), sillä ne ovat näyttäneet aina itselläni oviksen ajankohdan ilman minkäänmoisia ongelmia. Testit pystyy myös puolittamaan. Testit ovat lisäksi suhteellisen halpoja ja toimitus on ollut aina nopeaa. Ainut huonopuoli on se, ettei testiä muistaakseni voi tehdä aamupisusta... Käsittääkseni voi antaa silloin vääriä tuloksia. Korjatkaa, jos olen väärässä.

~Viipuli, Acon-testien kannattaja~

Kovin pitkää pinoa ei ole tänään näköjään syntynyt...monet taitaa olla nettipimennossa.

Tämä lomapäivä on vierähtänyt ulkotöissä, ja vaikka sade vähän masentaa niin on se toisaalta mukavaa, kun ei tule niin hiki ulkona puuhaillessa, eikä tarvitse kastella pihaa ja kasvimaata.

Edda, kyllä tuo hyvältä kuulostaa, ei kai ne testit huvikseen mitään plussaa näytä, ainakaan noin selvää! Onnea matkaan!

Serenity, ihanan romanttista!! Itse täällä vielä odottelen kosintaa, toivottavasti se joskus tulisi.

Omaan napaan ei kuulu uutta, piinailu jatkuu. Kp nyt 30/29-36. Vielä en hätäile testaamaan, kun edellinen kierto oli muistaakseni 33 päivää, eli ei siis täti ole ollenkaan myöhässä vielä. Jotain pieniä oireita olen tässä yrittänyt kehitellä, mutta ne saattaa ihan hyvin olla mielikuvituksen tuotetta ja todennäköisesti ovatkin.

Mukavaa illanjatkoa kaikille enskoille, tää lähtee nyt miehen kanssa grillailemaan. Onneksi pystytään grillaamaan katoksen alla, niin sadekaan ei haittaa.

Meillä tääl pohojammaalla paistaa ihanasti aurinko ;)

Kommentoimpa itekin tuota kateus keskustelua, itselleni ei myöskään toisten vauvat tuota oikeen minkäänlaisia tuntemuksia, tuttujen raskaus uutiset, odotus ja kaupungilla vastaan tulevat iiihanan pyöreät masut kylläkin senkin edestä... eilenkin töissä yksi tyttö kertoi raskaudestaan niin ollapa siinä sitten iloinen..heh heh naamataulu ei meinannut kyllä mitenkään taipua hymyyn, näytti lähinnä irvistykseltä :) lähdin vielä typerä kävelemään muka vessaan siitä tilanteesta..meinas kyl itku tulla. Tälläkin hetkellä töissä neljä odottaa muksua..yritäppä sitten siinä olla suht normaalina näitten tunteen purkausten armoilla *huoh*

).( ei mitään erityistä...

tämä lähtee nyt syöpöttelemään ja töihin... :)

Pikaisesti ehdin vain käväistä tässä.. En oo käynyt paikalla kuin ennen Juhannusta, enkä ehdi nyt lukea vanhoja pinoja, joten ei hajuakaan mitä teille kuuluu :) Pitää päivittää tietous kunhan ehtii..

Pakko oli vain tulla kertomaan, että TÄTÄ TYTTÖÄ SITTEN KOSITTIIN JUHANNUKSENA!! Romanttisesti polvillaan... IIKK!! Hääpäivä on jo alustavasti päätetty, ensi kesälle. Ihan huima juttu... pää pyörällä..

Tänään on kiertopäivä 29/31, ja tädin merkit on kyllä niin selvät kuin olla ja voi :( Alaselkää ja vatsaa kivistä siihen malliin, että ompi sukulainen varmasti matkalla. Pyh.

Sorry omanapaisuus, mutta tosiaankin kiire on... pitää palailla loppuviikosta.

Serenity

viel vaan kiirus jatkuupi työsaralla mutta oon päättänyt etten lomaani niillä asijoilla pilaa (kiitos Naksuliini kun mua vähän herättelit) ! oonpi lueskellut eilenkin teitin pinoja..kauheesti pitimäni kommentoida mutten taasmuistamitä?

paitsi Naksu: jaksuhalit, toivotaan että se aika sieltä löytyypi mahdollisimman pian ja mieli muutenkin piristyisi

plussanneille onnea! piinailijoille jaksamista ja kaikille muillekin ja

tietysti toivotaan meille kaikille sitä kesäplussaa, maaliskuuhan on tunnetusti se vauvakuukausi eli nyt kun lussataan niin maaliskuussa kaikille ihana nyytti kaikkuun ja paijattavaksi! Ja tervetuloo uusille!

kallupinpoikasta oli tatskoista ja lävistyksistä, mulla niitä ei oo mutta monilla ystävillä on napiskoruja ne on nättejä :) joskus mietin merihevosta yläselkään mutta sekin jäi pohdinnan asteelle enkä nyt sitten enää haluaisikaan, jollain olikin just tuo merihevonen se on minusta tosi kaunis!

omanapis: kp9 ja tänään on pupuiltu ja ovistesti näytti vasta haaleeta viivaa, mutta tulollaan uskon olevan kun munasarjaa juili koko päivän ja mielitekojakin oli...niin se gyne muuten kertoi siitä hedelmällisyydestä siihen tyyliiin että 5-6 pv lähtien ennen ovista alkaa olla erityisen hedelmälliset päivät koska tuolloin on valmiina odottelemassa jos ovat kestävää laatua ja sit ihan oviksen aikoihin alkaisi hedelmällisyys jo laskea tai vaikeutua hedelmöitys? Ilmeisesti paras aika on kahden päivän sisällä juuri ennen ovista, oiskohan sit niin että se viimehetken touhuilu ei välttämättä osu just oikeeseen aikaan ja sitten kestävyydestä (simppojen) ei ole takeita tiedä häntä, toisaalta yleensä puhutaan että erityisesti pitäisi toimia oviksen aikaan mutta tämä korosti tosiaan sitä ennakkoon odottamassa olevaa kööriä varmemmaksi ;) jaa muuten toisaalta kun ne viivat tulee vahvemmiksi niin ovathan ne mulla yleensä kaksi päivää ja jos se irtookin niiden jälkeen niin sithän just noi vahvan viivan päivät onkin parhaat??? voi kun olis ristallipallo että vois nähä juur oikeen ajankohdan, mut eihän se tietysti niin helppoo oo.

Taidan muuten olla ylioptimistinen kun mulla on mukamas nyt semmonen ennakkoaavistus että tässä kuussa se tapahtuu :) no voihan sitä haaveilla aina, mutta kun niitä tosiaan saadaan eikä tehdä...

pessimistihän ei pety ja semmonen mä yleensä oon

lomaa oottelen kuin kuuta nousevaa, että voisi lobotomoida aivot työasioista ja lukee kaikkee muutakun ammattikirjallisuutta.

nythän mä keksin hömpänpömppä kalluppikysymyksen: mitäs te ootte horoskoopiltanne? oon sitä mieltä että horoskoopit (viikko ja kuukausi sellaset) on hömppää mutta usein persoonat menee aika hyvin peruskooppi linjaan :))))

meikä on Rapu

Tänään taitaa nyt sitten olla kp1, ainakin tulossa. Testi näytti kerrankin puhdasta negaa... Soitin nyt sitten lääkärille aikaa, seuraavaan neljään viikkoon ei aikoja ole. Kun sanoin mitä asiani koskee, oli " täti" heti ihanan ymmärtäväinen ja käski soittaa alkuviikosta uudelleen, silloin pitäisi tulla lissä sijaisia. Sanoi vielä, että kyllä meidän nyt jostain pitää aika sinulle keksiä! Aika kivasti sanottu! Mutta siis, kauankohan siinä nyt sitten menee että " pääsen" siihen aukiolotutkimukseen? Jonot on varmaan ihan mukavat täällä Treella...

No, eipä tässä muuta, jatkan reissuun valmistautumista, ei ehkä paras mahdollinen fiilis lähteä matkoille, mutta minkäs teet. Josko tän päivän kiireet auttais pitämään ajatukset muualla... Heippa!

Taas täällä, Juhannuksena nettipimento, ja eilein sairaan kiireinen päivä ettei kirjottamaan ehtiny. Kivasti sai lueskella pinoja läpi.

Kiira: Tervetuloa joukkoon mukaan. Kävisikkö laittamassa oman esittelyn meidän ensikoiden esittelypinoon? Käyn nostamassa viimisimmän. Päivitän sen sinne.

Huhuilen myös teitä jo plussanneita joiden la:ta ei ole vielä päivitetty. Mielelläni teidät päivittäisin jo plussanneiden joukkoon mukaan :) Ainakin Sillysausagen, pajuskan ja sinipilven la:t puuttuu..

Mikäs Yedon, tammiäipän ja sussun tilanne, jokos viivat on vahvistuneet? Onnittelut teille plussasta :)

Kaikille tädin yllättäneille pahoittelut.. Tsemppiä uuteen yrityskiertoon

Teille piinailijat paljon plussapölyä!!

Tänne ei mitään ihmeellistä, olo on selllanen ku menkat alkais jossain vaiheessa, mutta millon niin en tiedä. Eipä kyllä pahemmin mitään oireitä oo eikä kyllä mitään tuhrua vielä tuu. Todennäköisesti se ilkeileen ja saapuu paikalle keskellä yötä. kp on 33/36.

Ajatukset vielä katkeilee rankan työpäivän jälkeen, unohtu puolet asioista mitä piti kommentoida. Anteeks harvapäisyyteni.

[quote]

-Sara-Maria-

Kauheesti taas asiaa oli, mutta mitä tässä nyt muistaisi kirjoittaa... :)

Tervetuloa nyt ainakin Kiiralle (menikö nikki oikein eka yrittämällä?)!

Naksulle halaus!

Moolille moikka!

G: ei oo lävistystä (haluaisin kyllä napaan) eikä tatskaa (kun äiti ei antanut ottaa alle 18v ja nyt en enää halua).

Se olis kyllä hyvä, kun mentäis jonossa ottamaan napalävistykset! :D

Desejo: Barcelona on yksi mun suosikki kaupungeista! Kauhee matkakuume iski, kun ei itellä mitään suunnitelmia lomaa ajatellen!Pitäiskö sittenkin lähtee johonkin...

Jaahas, enpä sit taas muuta muistakaan...

Plussasädetystä vaan kaikille Enskareille!

Queen on ollut kanssa täälä kurkimassa;)

Ajattelin pitkästä aikaa kurkata tännekkin puolelle.

Teillä oli ollut puhetta lävistyksitä ja tatuoinneista. Minulla on kaksi tatuointia, alaselässä ja pieni tatuointi rinnan yläpuolella.. ja sitten on se paljonpuhuttu napakoru. oikeastaan en ole venymisistä tai muustakaan kovin huolissani.. napakorun otan sitten pois kun masu alkaa kasvaan.. siihenkin vielä aikaa.

Nyt en huomannut, onko kellään ollut plussa uutisia, tai löytyykö peräti piinailijoita?? No kaikille bdbdbdbdbd!!! ja paljon +++++++++!!!!!

Teitä jo kovasti tuonne o-puolelle kaivattaisiin!!

Siru ja tiituli rv 11+0

Täällä yks ex-kuumeilija kurkkii teidän pinoja:)

Huomasin että napakorusta oli ollu juttua: Itse otin pois kun maha alkoi pullistua/turvota aika alussa, välillä oon käyttäny korua paikallaan ihan senkin takia ettei mitään töhkää pääse sinne reikään kertymään ja reikä ei ole kyllä mulla ainakaan menny umpeen vaikka sitä pelkäsin. Eikä tuo ole ainakaan vielä *koputtaa puuta*;) pahasti revennyt, semmoinen lievästi punottava raksi siinä on ja reikä on venynyt hassusti ylöspäin. Oon kyllä ahkerasti sitä rasvaillu ja aikomus on laittaa koru takaisin kunhan masu poistuu..ehkä kuntoilu motivaatio kasvaa kun katsoo kurttuisessa pömppö mahassa roikkuvaa korua:D Toivottavasti ihmettelette jo kohta pullistuvia napojanne ja nähdään tuolla odotuspuolen enskoissa..:)++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Queen rv 33+6

kiitos Sara Maria onnitteluista, toivottavasti se olisikin, pelottaa vaan että jos kuitenkin alkaa jotain vuotoja tms. jotenkin niin epätodellinen olo nyt tästä. mutta jospa tämä asia nyt muutaman päivän päästä selkeäisi :)

Naksulle ja Moolille tätipahoittelut =(!

edda, onnea plussasta!

Serenity, paljon onnea kihlauksesta!

[color=red]Mitkä on parhaita ovistestejä, ja sellaisia, että niitä voisi puolittaakin?[/color] Tästähän on aiemminkin ollut keskustelua, mutta kun ne asiat niin helposti unohtuu. Nyt aion testejä tilata, että saan varmistuksen siitä, näyttääkö ne edes kunnolla plussaa vaiko ei.

Miehen kanssa ollaan päätetty, että syksyllä otetaan lääkäriin yhteyttä, kun(/jos) raskautta ei ole alkanut, koska yritystä sitten on jo reilu vuosi. Meille ainakin suuri päätös, eikä se hetkessä syntynytkään. Nyt tuntuu siltä, että olemme valmiit hyväksymään sen, että ei meille vauvaa taida tulla ilman apukeinoja. Niitä siis syksyllä lähdetään hakemaan, ja kesä koitetaan vielä ottaa rennosti =).

Emma kp 4/34

Aika hiljaista on tänään ollut täällä meidän palstalla... Kirjoittelenpa nyt jotakin.

Naksu: Pahoittelut tädistä:(...Tylsä akka se on, ei voi muuta sanoa! Onnenhippusia uuteen kiertoon!

Sara-Maria: Jänskät paikat siellä! Toivotaan, ettei akka löydä sinne teille, vaan testiin pärähtää kaksi kaunista viivaa:)!

Edda: Eiköhän se ihkaoikea plussa ole, eivät testit yleensä erehdy:)!!! Onnea paljon!!!

Serenity: Onnea kosinnan johdosta!!! Ihanaa! Älä vielä luovuta tämän kierron suhteen...voi olla ihan hyvin niin, ettei tätsy teille löydäkään! Yritä harhauttaa se! Tsemppiä!

[color=red] Oma napa [/color] : Ei mitään erikoista kerrottavaa. Tänään aloitin punkkukuurin...jospa siitä olisi edes pikkuriikkisen apua tässä raskaaksi tulemisessa! Laskeskelin juuri, mikä kiertopäivä nyt on meneillään ja tulin siihen tulokseen, että nyt on kp21/30...en tosin ole aivan varma päivistä, koska en tiedä, mistä vuotopäivästä aloittaisin kierron laskemisen (pientä vuotoa tuli useana päivänä viime, keskenmenon jälkeisessä, kierrossa ennen kuin alkoi muuttua runsaammaksi...). Noh...ovis on kuitenkin ollut aika varmasti viikonloppuna, joten se selventää kiertopäiviä paremmin kuin menkoista laskeminen.

PLUSSAHIPPUSIA kaikille Enskoille!

♥ ~Viipuli~ ♥

Kuukautisten olis pitänyt alkaa tänään, ja huvikseen tein tossa testin aconin early detectionilla ja plussaahan se näytti. viiva oli vahva, ei edes mikään haamu. apteekin täti sanoi että toi testi on hyvinkin tarkka, eli periaatteessa raskaus voiskin näkyä jo nyt. kuinka " positiivisena" te pitäisitte tota mun testausta? oiskohan mahdollista että olisinkin jo raskaana? ja onko kellään kokemusta tosta aconin testistä?

apua kiitollisena toivoo hämmentynyt edda

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat