Vierailija

Kommentit (22)

Synnytyksen normaalisti eteneminen ei vaikuta mitenkään välilihan venymiseen tai venymättömyyteen ja epparin tarpeeseen. Kätilöiden kohdalla on varmaankin eroja eppariprosenteissa, mutta uskon vakaasti, ettei kukaan niitä tarpeetta tee.

klö

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kyseessä siis toinen synnytys ja kaikki meni hyvin. olin jalkeilla kokoajan ja hyväkuntoinen. Kun ilmaisin haluni synnyttää jakaralla, kätilö ilmoittu tylysti, että hän ei siihen hommaan ala, sittenpitää vaihtaa kätilöä... hieman tyrmistyneenä sitteen tyydyin sängysä ponnistamaan.

ehkä juuri tuo epparin vuoksi. Toivon, että kaltaisiasi kätilöitä löytyy kohdalleni myös jatkossa, jolloin vältytään turhalta silpomiselta.

Vielä kun äiti on erikoismaksuluokassa ja 1 hengen huoneessa niin juoruatteko kahvitauolla että mikähän tuokin luulee olevansa ja toivotte että haava alkaa mätimään?

En tietysti tiedä oliko repeytymisvaara suuri, koska kätilö ei kanssani vaihtanut sanan sanaa ja hänen vuoronsa päättyi tuohon synnytykseen. Minulle jäi mielikuva, että hän halusi lähteä kotiin. kätilöopiskelija tai harjoittelija tai mikä lie jäi sitten ompelemaan ja pesemään vauvaa.

Kyllä voi, jos kätilö esim huonoselkäinen(ammattitauti lähes), työasento siinä on huono ja todennäköisesti sairasloma vastassa, kun jakkarasynnytyksen hoitaa.

klö

En tiedä pelottaako, mutta kyllä sen tuntee lähes jokaisessa työvuorossa. Kokemus on tuonut jonkinlaista varmuutta, vaikka koskaan ei ole valmis ja joka päivä oppii uutta.

klö

Mikäs sinua vaivaa???

Ei tosiaankaan ajatella. Mitä se meille kuuluu kuinka kukin synnyttää ja haluaako maksaa erikoismaksuluokan maksun. Ethän itse halveksi alatiesynnyttäneitä, normaaleilla paikoilla olevia äitejä???

klö

Vierailija:

Lainaus:

Mikäs sinua vaivaa???

Ei tosiaankaan ajatella. Mitä se meille kuuluu kuinka kukin synnyttää ja haluaako maksaa erikoismaksuluokan maksun. Ethän itse halveksi alatiesynnyttäneitä, normaaleilla paikoilla olevia äitejä???

klö

Tätä itsekin ihmettelin että mitäs se kätilöille/hoitajille kuuluu minun tilanteeni, mutta kovasti näytti kiinnostavan, herättävän pahaa verta ja supinaa. Tai sitten vaan kuvittelin.

Jännä, että hermostuit niin tästä kysymyksestä..? Ehkä asetin sen turhan provosoivasti.

En todellakaan halveksi alateitse synnyttäneitä, laverilla makaavia kipeitä äitejä. Lähinnä ihmettelen miksi he saavat niin huonoa kohtelua.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat