Seuraa 

Huomenia!

Tänä aamuna on tullut nukuttua vähän pidempään eikä ilmeisesti muutkaan enskat ole kukkuneet pitkin yötä ;) Tässä vielä linkki eiliseen pinoon: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7648677&p=2&tmode=1&smode=1

Ykkösopelle hyvää lomamatkaa! Ihanalle kuulostaa tuo teidän reissu. Millä mielin sinä olet lähdössä reissuun? Itse odotan matkaa jo kovasti ja toisaalta vähän hermostuttaa, osaako sitä huolehtia oikein siitä hygieniapuolesta ja jos jotain sattuu, niin miten on lääkäriin pääsyn laita. Onneksi tuon Italian pitäisi olla ihan samanlainen länsimaa kuin Suomikin eikä sinne tarvitse mitään rokotuksia ottaa. Ja matkavakuutuksetkin on voimassa, jos tosiaan tarvitsee lääkäriin päästä. Pitää vielä kysyä, että missä maissa meinasitte käydä? Kyllä se autoiluloma on vaan mukavaa, kun pääsee näkemään muutakin kuin ne perinteiset turistikohteet :) Oletteko muuten liikenteessä ihan tavan henkilöautolla vai matkailuautolla?

Olen kyllä huomannut, että nyt tämä raskaus alkaa jo rajoittaa tekemisiä. Tähän asti olen oikeastaan heilunut ja liikkunut samaan malliin kuin ennen, mutta kyllä nyt kroppa tarvitsee selkeästi enempi lepoa ja muutenkin rauhallisempaa menoa. Vaavi liikkuukin sitten meidän molempien edestä :) Varmaan pitäisi alkaa harrastamaan sitä vesijuoksua ihan luonnonvesissä, kun uimahallit ovat kiinni. Sitä voi kyllä suositella etenkin raskaanaoleville ja se on älyttömän hauskaa ja tarvittaessa tehokasta liikuntaa. Arkailen vaan vielä tuota järveen menoa, kun tuntuu että nuo rinnat reagoi kylmään niin herkästi. Niin ja bikinien yläosakin on jäänyt pieneksi ;)

Tänään mennään sitten tekemään kauppakirjat siitä meidän tulevasta kodista :) Toisaalta sitä odottaa kovasti uuteen muuttamista ja toisaalta tuntee olonsa vähän haikeaksi jättää tämä nykyinen koti, kun tänne liittyy niin paljon muistoja. Täällähän tämä meidän pieni ihmeemme on alkunsakin saanut ;) No uudessa kodissa tulee sitten uusia muistoja ja päästään viettämään lapsen ristiäisiäkin ihan omassa kotona, ettei tilanahtauden takia tarvitse järjestää niitä muualla.

Sen verran vielä tästä raskaudesta, että nyt mulla on alkanut se vaihe, että tunteet on pinnassa. Nytkin tuntuu, että tätä viestiä kirjoittaessa pukkaa kyyneltä silmäkulmaan kun tulee mietiskeltyä niitä lapsettomuuden synkkiä hetkiä ja tätä nykyistä onnea. Kisujakin on ihan hirveä ikävä, kun ne piti jättää hoitoon mummolaan. Niin ja nuo rinnat on tosiaan turkasen kipeät ja väliin tuntuu, ettei pysty ottamaan rintaliivejä ollenkaan pois kun ne painaa niin paljon. Lisäksi tunnen itseni julkisilla paikoilla tosi härskiksi, kun rinnanpäät tunkee jatkuvasti esiin vaikka kuinka pitäisi rintaliivejä ja tukevaa paitaa. Mitkähän kupit niihin oikein keksisi, ettei ne olisi koko ajan niin tyrkyllä? Kun varmasti tämä rintavarustus kerää katseita ihan ilman törröttäviä nännejäkin ;)

Tällaisin ongelmin tänä aamuna varustettuna,

Mörötin ja " Otso" rv21+4

Kommentit (1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat