Vierailija

Laitan aina ponnarille tai taa letille, koska on vauva ja se muuten söis ja repis hiukseni. Mitä muita ideoita olisi.

Kommentit (3)

Mulla on tosi pitkä tukka, lantiolle asti. Kietasen tukan melkein aina nutturalle hainhampailla tai sitten letille, mutta lettikin roikkuu olan yli alhaalla lasten revittävänä joten nuttura on kätevin. Poninhännän kanssa on latvukset takussa ja tuntuu painavan päänahkaa. Letti on tukalle lempein.

Mulla on myös lantiolle asti hiukset, mutta niin paksut ja painavat, etteivät pysy millään ilveellä nutturalla tai muuten ylhäällä.

Kreikasta löysin kerran tarpeeksi isot hainhampaat, mutta ne on rikki jo. :-(

Poninhäntiä ja lettejä harrastan yleensä. Saparoita myös silloin tällöin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta se nipsutin ei saa olla liian raskas, kevyt muovinen hieman pyöristetty tiukka malli sopii. Usein laitan 2 tai 3 kpl niin pysyy nuttura ihan hyvin muutaman vuoden harjoittelun jälkeen. Mun tukka ei tosin ole kovin painava kun on ohut hiuslaatu ja 2 raskautta on ohentanut sitä tukan määrää aika lailla.

Joskus kun nuttura ei tahdo pysyä, teen letin ja kietaisen sen sykkyräksi niskaan donitsilla.

Jos tukan täytyy pysyä hyvin kiinni koko päivän teen molemmille puolille ranskalaiset letit ja punon palmikot niskaan.

T: 2

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat