Vierailija

Olen tyytyväinen kolmeen samanmerkkiseen lapseeni, mutta muille se on ainainen huolenaihe. Ettekö hanki vielä poikaa?-tyylisiä juttuja tulee kaiken aikaa. mitä heille pitäisi sanoa??

Kommentit (6)

kun tyttösiittiöt ovat hitaampia mutta elävät pitempään ja niitä on sitten valmiina perillä odottamassa oikeata hetkeä :-) Poika tarvitsee kertalaakin ja oikean ajoituksen.

Vakavasti ottaen: riittää, kun itse olet tyytyväinen ja onnellinen ihanien prinsessojesi kanssa, etkä välitä noista stereotyyppisistä " tyttö ja poika" -asenteista. Päivittelijöitä ja ihmettelijöitä riittää asiassa kuin asiassa ja aina on niitä, jotka uskovat sinun haluavan poikaa vain siksi että sattuisivat itse haluamaan, siis ihmisiä, jotka eivät ymmärrä että eri ihmiset haluavat eri asioita. Oli ne sitten tyttöjä tai poikia, rakkaita ja maailman parhaita kuitenkin.

Niin siis sitä vaan piti sanoa, että sinun ei tarvitse selitellä mitään. Hymähdät vain ylimalkaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

- oishan se kiva kun olis molempia sukupuolia, iskälle kalakaveri, nimenjatkaja jne.

tarkoitan ettei välttämättä kannata kysyä miksi?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat