Vierailija

Iältään lapset olisivat opiskelemaan lähtiessä 4kk ja 3v.

Kommentit (12)

ja laskin että kun siihen päälle saa vielä opintotukea, niin silloin saan enemmän rahaa ku jos oon pelkästään äippärahalla.

Mutta se ei ole siis se ainoa syy lähteä opiskelemaan.

Olen nyt ollut marraskuusta asti kotona lapsen kans ja tuntuu et pää hajoaa. Tuntuu että tyhmenen päivä päivältä :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kyllä sun on parempi varautua siihen että isä/mummo tms hoitaa lasta kun olet opiskelemassa. ei siitä muuten tulee mitään ja molemmat asiat menee persuuksilleen.

meillä kyllä onnistui opiskelu tuossa tilanteessa, mutta mies oli ihan oikeesti kotona ja hoisi lapsia. ajatteli ensin tekevänsä hieman remppaa siinäö sivussa mutta eihän siihen aika riittänyt.

ehkä on aiheellista lykätä opintoja jos isi ei hoida.

Itse valmistuin amk:sta 2001, opiskeluaikana minulla kylläkin vain yksi lapsi, toinen syntyi kolmen päivän kuluttua valmistumisesta. Ainakaan mun opintosuuntauksessa opiskelu ei ollut mitenkään vaativaa, paljon löysempää kuin lukiossa!

Osassa kursseissa paljon etätehtävä tunteja, eli kotona tehtäviä. Ja lapset hoidossa. Ekan vuoden jälkeen alkaa tulla rutiinia tehtäviin ja niiden tekeminen helpottuu.

Harvoin on koulua 8-16(tai pidempään). Harjoittelut ainoa jolloin säännöllinen työaika.

sairaanhoitaja, 2lasta

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat