Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kommentit (3)

kaverilla alkoi kovat vatsakivut noi puolivälissä raskautta ja ne todettiin sappikivuiksi. Loppuraskaus tiukalla ruokavaliolla ja onnistunut leikkaus imetyksen lopettamisen jälkeen. Oothän käynyt lääkärissä? Tsemppiä!

e75

kaverilla alkoi kovat vatsakivut noi puolivälissä raskautta ja ne todettiin sappikivuiksi. Loppuraskaus tiukalla ruokavaliolla ja onnistunut leikkaus imetyksen lopettamisen jälkeen. Oothän käynyt lääkärissä? Tsemppiä!

e75

Sisältö jatkuu mainoksen alla

raskauden takia joulukuun alkuun - la minulla 5.11. eli menen leikkaukseen mahdollisimman pian synnytyksen jälkeen (2 edellistä syntyivät la:n jälkeen ja toivon saavani edes parinviikon toipumisajan synnytyksestä ennen leikkausta). Leikkaukseen menen noin pian synnytyksen jälkeen johtuen siitä, että saan sappikohtauksia (ruokavaliosta huolimatta) vähän väliä. Esim. juhannuksena oli n 6 tuntia kestänyt kohtaus :(

Tuolloin kävin näyttäytymässä päivystyksessä ja silloin minulle sanottiin, ettei tulevalle lapselle ole haittaa sappikohtauksista. Ikävää se vaan on...

Muutenkin jo vähän huolestuttaa tuo leikkaus, kun kotona on 2 vanhempaa sisarusta (tuolloin joulukuussa 3 v 8kk ja 2v 2 kk) ja minulle tuo leikkaus tullaan tekemään avoleikkauksena...

Niin ja tässä toivon, ettei sappitulehtuisi pahasti - muuten leikataan raskausaikana. Ei kuulemma mielellään, mutta tarvittaessa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat