Seuraa 

Tänään on dpo 12 eli menkat pitäs alkaa ylihuomenna tai viimestään perjantaina. Testasin acon 10:llä (liuskamalli) ja jo testiajan sisällä siihen ilmestyi tosi tosi tosi himmeä viivanpaikka, jossa ehkä oli häivähdys punaistakin. Mutta oli siis niin himmeä että sitä on vaikea mennä varmaksi sanomaan. Nyt kuivuttuaan on sellainen tumma kontrolliviivan levyinen viiva...Jos olisin aiemmilla dpo päivillä niin toivo olisi herännyt, mutta nyt mua huolestuttaakin se että eikö noin herkän testin pitäs tässä vaiheessa näyttää selkeä haamu tai viiva jo? Ovulaatioajankohta on täysin varma! Olen tänää menossa gynelle otattamaan papanäytettä, jos nyt olisinkin raskaana niin näkyiskö se esim kohdunsuusta? Onkohan papan ottamaisesta haittaa?

kp 33/35

Kommentit (14)

Mä sain kanssa ennen juhannusta aivan hirvittävän haalean viivan, ja ihan testiajan sisällä. (kp 30/26-30) Ihmettelin tulostani kovasti, ja täällä moni sanoi että kyllä se plussa taitaa olla! testinä oli aconin early detection herkkyydeltään 25. seuraavana aamuna tein sitten herkemmän testin, ja oli viiva vahvistunut, vaikka ei se läheskään yhtä vahva ollut kuin kontrolliviiva. No, siihen tulokseen kyllä uskoin, ja nyt siis raskaana ollaan!

oireista sen verran että rinnat eivät testaamisen aikoihin ollu kipeinä, kuten yleensä niihin aikoihin. (nyt ne sitten ovat arat ja paisuneet senkin edestä...) Ja masussa oli oikeella puolella outoja tuntemuksia, niitä on edelleen aika paljon. ihan siis sellaisia menkkajomotuksen tapaisia. en ole kuitenkaan huolestunut, näin se oli esikoisenkin kohdalla. luulin pitkään että nyt se täti tulee ihan justiinsa.

mutta siis, kyllä minä jo varovasti haamuista onnittelen, toivottavasti ne muuttuvat vielä selkeiksi plussiksi! =)

loviisa rv 5+2

Menin sitten ja testasin uudelleen jo tänään enkä ees pidättänyt mitenkää kauaa (idiootti?) tuloksena on ihan yhtä haamu, selkeesti kuitenkin vaaleanpunaista on siinä eli ei ole viivanpaikka. Hämärässä valossa ei näy ollenkaan, käsivarren mitan päästä ei näy ollenkaan. Ainoastaan nenä kii testissä ja luonnon valossa se näkyy, niin vaalea viiva. Ehkä aavistuksen selvempi se viiva, mutta voi johtua siitä että testi on eri, aconin early detection se 10 vahvuus....

Ihankun joku pilailis mun kustannuksella kun tää oli vika kierto missä yritetään ja pitäs aloittaa ehkäisy (miehen päätös) ja nyt haamuilen, ironista. Kuin lupaus jostain mitä en voi saada, kun sitä vahvaa plussaa tuskin tulee tikkuun enää. Menkat pitäs alkaa huomenna tai ylihuomena ja kun se ei kerta päivässä vahvistunut niin tuskin enää kandee testata (paitsi jos täti jättää väliin käynnin)

kirves kaivossa... 34/35

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mulle piirtyi vaaleanpunainen viiva, joka heikosti jäi näkyviin. Testiä ei kuitenkaan tarvinnut tihrustella sen kummosemmin. On kai se huomenna taas testailtava... haluun viivan vahvistuvan.

Mitään oireita ei ole mikä viittaisi raskautumiseen. Vähän masuturvotusta ollut muutamana päivänä ja finni pamahtanut leukaan. Lämmötkään ei ole koholla. Normaalisti ne on negakierrossa yli 37 ja nyt ei sitten ole kuin 36.5-36.8 välillä. Tissit ei ole kipeenä... yleensä ennen menkkoja ovat kipuilleet. Nyt siis ei mitään :P

jos testailet vielä niin ilmoittele... mulla sama tilanne. 3 haamua tehty ja kaksi viimistä on olleet TOSI haaleita...melkein vaan pelkkiä viivan paikkoja. Taidan ostaa apteekista tänään testin...en luota enään noihin tilattaviin yhtään. Testit: 1 acon10 ja 2 mammaksin testiä(yhtä herkkiä kuin acon).

Mulla se viiva oli niin heikko että luulin silmieni valehtelevan mutta lamppua vasten katsottaessa, siinä näkyi se punainen viiva kuitenkin. Mitään oireita ei ole, rinnat oli kipeet tuossa aiemmin muttei nyt ole juurikaan. Ilmavaivoja on ollut aika paljon ja masu turvoksissa. Kaikki viittaisi tätiin.

Viime raskaudessa mulla oli oireita jo heti kiinnittymisestä asti, masua vihloi ja oli repäisykipuja ym. Nyt ei ole, mitään. Siksi mä en oikeen tuohon viivaan usko. Kuivuttuaan kokonaan se on niin vaalea ettei sitä oikeastaan erota enää paitsi valoa vasten....Kaikissa tiedoissa mitä olen löytänyt netistä sanotaan että kiinnittyminen tapahtuu 5-7 vrk ovulaatiosta yleisimmin, ovulaatiohan voi ihmisillä kyllä vaihdella ja mulla ainakin oviksen jälkeen lämmöt nousi hitaasti eli vasta toisena päivänä nousivat, jos olisin pelkistä lämmöistä tulkinnut niin olisin luullut oviksen olleen pari päivää myöhemmin, mulla noi kivut kuitenkin kertovat sen niin selkeästi ettei siitä voi erehtyä!

Peukkuja bd

Joka viime kevaana ilmoitti tulostaan Aconin kympillä tihrustettavan haalealla viivalla 5 päivää ennen oletettujen menkkojen alkamista. Viiva/viivan paikka ilmestyi siinä vaihessa kun olin heittämässä tikkua pois eli juuri ennen 10 min " vaikutusajan" päättymistä.

Testaile muutaman päivän päästä uudelleen niin kyl se viiva siitä vahvistuu ;)

ONNEA!

tein apteekin oman ja niin on puhtaan valkea nega että eiköhän tämä ole nyt ihan selvä tällä!

Hyvää kesää ja parempaa plussaonnea muille!

kiinnittyminenhän tapahtuu viimeisimmin 10 pvää oviksen jälkeen (itelläni näin, lämpökäyrät näyttivät), jolloin jos hcg tuplaantuu joka päivä niin eihä tosa kohtaa sitä vielä paljon ole.

Sitä paitsi, haamu kuin haamu tuoreeltaan kuulostaa kyllä plussalta. Joku täällä kirjoitti, että se roskisplussa on ihan muuta kuin vauva, testiainesten hapettumiseen liittyvä juttu, joten sihen ei kannata luottaa.

Papaa multa ei otettu raskaana, kannattaa varmaan kysyä siltä tekijältä siitä.

tein aconin testejä 3 kappaletta, aina oli pari päivää testaamisten välissä. ja näyttivät aina haamuna, en ite eikä mieskään osannu sanoa, oliko siinä oikeesti viiva vai ei. ekan testin tein muistaakseni kp 36/40

lopulta koitin apteekin raskaustestiä ja se näytti kunnon plussan.

annamaisku ja poju 7kk

Se viiva alkoi muodostua siihen testiin heti, mutta ei siitä koskaan mitään kovinkaan tummaa tullut, mutta plussa se silti on!

Vehti rv4+1

PLUSSAONNEA!

selkeä kuitenkin ja mulla on kyllä samanlaisia raskausoireita kuin esikoisestakin, joten itse luotan että se on plussa. Testaan vielä parin päivän päästä jollain muulla testillä. Nyt kp 32/30-32 menossa ja tärppi olis käynyt sitten heti eka kierrosta joka ihmetyttää ja pelottaakin ....

Esikoinen meillä 3v ja ennen häntä mulla oli km rv 9. Sen km:n jälkeen esikoista tehtiinkin sitten vuosi! Mutta hitaasti hyvä tulee, olisin kyllä enemmän kuin onnellinen jos tämä olisikin tärpännyt kertalaakista, uskomatonta ja jännittävää :-)

ellei sitten rintakipua ja kovia hikoiluaaltoja lasketa oireiksi. Rinnat on kyllä kipeetä aina ennen tätiä eli sitä ei voi luotettavaksi laskea ja lisäksi vielä mulla on ennen ainakin palelu ollut oire ei hikoilu. Ei nippaile tms, viimeksi heti kiinnittymisestä asti nippaili masua. Nyt ei siis mitään oireita, joka siis saa kyllä minut ainakin uskomaan ettei tässä ainakaan raskaudesta ole kyse. Ihmetyttää vain tuo haamu että mikä sen aiheuttaa...

kp 33/35 ja dpo 12

viivanpaikka, mut se on harmaa.

Elikkä jos viivassa näkyy väriä (vaal.pun) niin todennäköisesti se ei oo viivanpaikka, vaan haamu! Eli toisin sanoen +. Joten varovasti onnittelen...!

Tosin testi on eri (cittarin halpis malli)

Mutta haamu on sen verra haalee ettei se enää yli 30cm päästä edes näkynyt yhtään :-/. Kuivuttuaan se hävis lähes olemattomiin. (tuntuu olevan rfsu testin ominaisuus) ja näkyy enää vain valoa vasten..

En mä kyllä uskalla vieläkään yhtään tuuletella, lähden mökille vuorokaudeksi ja otan kaikki sidepaketit kyllä mukaan..

35/35 eli dpo 14 ja tädin pitäs tulla

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat