Vierailija

Minä olen ja ajattelin kysyä, oisko kohtalotovereita. :) Kyllä minultakin saa kysellä jotain, jos kiinnostaa.. :) On ollu kyllä pikku probleemaa tän laastarin kanssa nyt kun on ollu kova saunaputki päällä.. Pelottaa!

Kommentit (4)

Mutta kun. Saunassa olin tuossa lauantaina, niin irtoili reunoista. Sain kuitenkin liimattua takaisin. Kun sunnuntaina olin myöskin saunassa, niin irtos kokonaan, siis liikkui. Aika helposti lähti liikkeelle.. Kotona ei ollut enempää laastareita ja niinpä pistin illalla laastarin kiinni toisella laastarilla (tarttui ihan hyvin kyllä itsestäänkin kuivuttuaan) ja seuraavana päivänä kävin apteekissa ja pistin uuden tilalle. Aikaa " laastaritta" kului siis alle 24h. Kuitenkin nyt epäilyttää, kun lähti niin helposti irti.. Että toivottavasti silloin lauantaina vain vähän repsotti, siis sillain sallitusti, kun kuitenkin sain sen uudelleen tarttumaan kiinni eikä nyt olisi raskautumisen vaaraa. En siis vaihtanut laastarin vaihtopäivää tms.

Missäs sinä pidät laastaria? Minusta peppu on ehdottomasti paras paikka! Muuten ei valittamista - oikein hyvä keksintö tämä on! Ei vaan selkeästikään testattu Suomen saunomisolosuhteissa..

koska hormoni vapautuu elimistöön tasaisemmin eikä " kertarysäyksellä" kuten pillereissä.

Mulla ainakin kaikki oireet on vähäisempiä (ts. ei oireita ollenkaan, kun pillerin kanssa oli vähän oireita) kun pillereillä.

Pidän laastaria useimmiten kädessä tai yläselässä. Maha on huono paikka, laastari poltti mulle kerran aika näkyvän jäljen, kun ilmeisesti farkut oli hinkannut siihen tjt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

On kyllä ollu mulle paras ehkäisymuoto. Ainoita haittapuolia on korkeahko hinta ja näin kesäaikaan se, että laastaria on vaikea saada piiloon kun vaatettakin on vähemmän.

Ootteko huomannu, että Evra veis halut samalla tavalla ku tavalliset e-pillerit? Mulla kävi pillereiden kanssa noin ja nyt oiskin mielenkiintosta testata mitä laastarin kans tapahtuu. Tällä hetkellä käytössä vaan kondomit ja ne alkaa ärsyttää...=) Toi kuulostais helpolta tavalta ehkästä...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat