Vierailija

Kyllähän se niin on että nimenomaan mies haluaa AINA pojan ja on todella pettynyt jos ei poikaa saa. Tottakai puolisolle sitten väitetään kirkkain silmin että en ole pettynyt mutta valetta se on.

Naisellekin voi olla pettymys jos hänellä on vain poikia mutta ei läheskään yhtä suuri kuin toisin päin.

Kommentit (10)

Isälläni on pelkkiä tyttöjä. Ja hän ainakin on aina vaikuttanut erittäin onnelliselta perheenisältä. Kertaakaan en ole kuullut enkä edes vaistonnut, että kaipaisi poikaa. Päinvastoin. Hän on aina sanonut, että kolme tytärtä on hieno juttu ja että kyllä tytöt niitä poikia tuovat tullessan. Isälläni onkin kolme mieleistä vävyä. Lapsenlapsetkin ovat yhtä lukuunottamatta tyttöjä. eikä tuo ainokainen poika saa minkäänlaista erityiskohtelua sukupuolensa vuoksi - ikänsä vuoksi kyllä, nuorimmainen ku sattuu olemaan vielä tällähetkellä ;-)

ei todellakaan säälitä. Minulla itselläni on "vain" kaksi poikaa eikä yhtään tyttöä, enkä todellakaan sääli itseäni. Eikä kellään muullakaan ole pienintäkään syytä sääliä minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minua säälittävät ihmiset jotka ovat menettäneet lapsensa; ihmiset jotka eivät ole vuosien yrityksistä huolimatta saaneet lasta ja ovat liian vanhoja adoptoimaan; ihmiset joiden lapsi on vakavasti sairas, jne..

Elämässä on oikeastikin surullisia asioita

kaipaavat sääliämme.

Ei säälitä yhtään. Kypsä aikuinen ymmärtää, että koska asiaan ei voi vaikuttaa, se on hyväksyttävä. Lapset ovat lahja, eikä lahjahevosta saa katsoa suuhun. Sukupuolella ei ole merkitystä.

Meillä on sekä että, mutta mies itse asiassa jopa vähän toivoi aluksi kahta tyttöä.

Edellisen mainitsemien lisäksi säälittää ne lapset, joiden vanhemmilla on niin luutuneet sukupuolikäsitykset että kokevat olevansa säälin tarpeessa "vääränmerkkisistä" lapsistaan.

olen jo kauan ihmetellyt, miksi naisilla on täysi oikeus sanoa toivovansa tyttöä ja muut ymmärtää, mutta jos sitten miehet toivoo poikaa, niin se on jotenki väärin tai valetta.

KYLLÄ, olen kerran työpaikalla (jossa minä ainoa nainen, miehiä n. 40) jutellut asiasta ja lopputulos oli, että JOKAINEN mies toivoi sitä poikaa itselleen. Rakastavat ja ihailevat tyttöjään, mutta kuten eräs mies sanoi; se mies joka väittää, ettei toivo itselleen poikaa, valehtelee.

TOKI, pakkohan niitä poikkeuksiakin on olla, mutta niitä on paljon vähemmän kuin miehiä, jotka ei vaan uskalla tai viitsi ääneen toivettaan sanoa.

Ja tosiaan, tuo toive pojasta ei todellakaan tarkoita sitä, etteikö miehet olis huippuonnellisia myös tytöistään!

T. Tytön ja pojan äiti

yritän aina ehdotella että jos vielä yksi lapsi ettäjos saisi pojan mutta ei halua.

On se niin suloinen näky mieheni kun kaksi tyttöään sylissä, viimeksikin kun oltiin porukassa jossa toisella miehellä oli "vain" poikia.

että joku on niin tyhmä kuin sinä ap ja luulee tietävänsä yleisenä faktana jotain, joka pitää paikkansa korkeintaan pienen, erittäin älyttömien ja tyhmien ihmisten asennevammaisessa junttipiirissä (ehkä ap:n ystävä- ja tuttavapiiri?), mutta ei tosiaan normaaleiden, järkevien ja asennevammattomien ihmisten parissa. Niin siis mua säälittää se, että joku elää elämänsä niin junttina kun ap ja luulee jotain noin junttia ajatusmallia yleiseksi totuudeksi ja vielä silmät kirkkaina toitottaa tätä "totuuttaan" edes tajuamatta, miten juntilta kuulostaa...

Lapsiaan rakastavien lasten vanhempia en sääli lainkaan. En tyttöjen enkä poikien äitejä enkä isiä. Heidän puolestaan olen onnellinen. Jonkin verran säälin kyllä ap:n kaltaisten (siis sen pienen junttivähemmistön) lapsia, jotka ovat sattuneet syntymään "vääränä sukupuolena" ap:n kaltaiselle asennevammaiselle vanhemmalle.

Harmi että tuollaista edes ajatellaan..

Meillä on sekä että tyttöjä 2 ja 1 poika ja täytyy sanoa että kyllä tytöt ovat iskän tyttöjä ja poika on äiskän poitsu että näin..

Todellakin muuttuu elämässä arvot vähän erilaisiksi kun kyse on terveydestä tms. vähän enemmän tärkeästä kuin sukupuolesta!

Ystävälläni on useampi tyttö ja jatkuvasti heiltä kysytään, että aikovatko vielä sitä poikaa yrittää -outoa! Miksi pitäisi? En kyllä "yrittäisi" ihan kiusallakaan..jos vaikka tulisikin poika ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat