Seuraa 

Poikamme täyttää tänä kesänä 3 vuotta ja en onnistunut saamaan häntä kerhoon syksyksi. Pojan kerhoilut alkaa aikasintaan vuoden vaihteessa tai jos tällöin ei saa peruutuspaikkaa, niin sitten ensi vuonna. Poika on kotihoidossa ja näin jatkuu jonkin aikaa. Perheessämme on myös pian vuoden täyttävä toinen lapsi.

Mitä mieltä olette virikkeiden tarjoamisesta tämän ikäiselle ja nimenomaan kotihoidossa olevalle lapselle? Riittääkö teidän mielestänne leikkikaverit naapurista ja yhdessä touhuilu äidin ja pienen sisaruksen kanssa?

Itse olen vähän kahden vaiheilla.

Kiitti!

Kommentit (1)

Riippuu paljon lapsesta, mutta todennäköisesti riittää, jos itse olet aktiivinen.

Eli 3 vuotias jo kaipailee kavereita, mutta ei tuonkaan ikäinen vielä niin hirveästi jaksa paikalla istumista ja ohjelmoitua toimintaa ryhmässä.

suosittelisin käymään puistossa, äitikahvilassa tai jossain muussa aktiviteetissä, missä lapsi tapaa muita lapsia ja voi harjoitella sosiaalisia suhteita.

Kannattaa muuten myös syksyllä kysyä mahdollisia peruutuspaikkoja kerhosta, tai sitten mahdollisuutta esim. 1 krt/viikossa kerhoon. Meillä nuorimmat pääsevät usein aloittamaan kerhouransa tälleen pienemmässä mitta kaavassa.

Muuten sanoisinkin, että ompas lapsesi onnellinen, kun äiti on tajunnut pitää hänet kotona, eikä ole työntämässä häntä koko päiväisesti päiväkotiin :-)

terv. 3 äiti / lastentarhanopettaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat