Seuraa 

Olen lukenut tässä pari päivää odottajille tarkoitettua kirjaa:

" Tyttökavereiden opas odottajalle" jonka on kirjoittanut Vicky Lovine.

Kirjassa neljän lapsen äiti kertoo raskaudesta mutkattomasti ja hilpeästi ilman hymistystä tai hyssyttelyä.

Kirja kertoo myös PALJON sellaista mitä ei voi kuulla neuvolan tädiltä!

Suosittelen kirjaa EHDOTTOMASTI JOKAISELLE!

Kirja on niin käsittämättömän hyvin kirjoitettu, että voin ainakin itse yhtyä melkein jokaiseen lauseeseen!

Itse olen kirjaa lukiessani välillä itkeä tihrustanut ja välillä taas nauranut itseni niin kipeän punaiseksi että tuntuu ettei saa ilmaa!

Itse löysin kirjan kirjastosta, joten eiköhän sitä muistakin kirjastoista löydy!

Hyvä oljenkorsi kun ulkona sataa vettä eikä jaksa muuta kuin löhötä sohvalla!

Kommentit (5)

Minä sain kirjaimellisesti tyttökavereilta lahjaksi ko. kirjan, kun olin kaveripiirissä eka vauvan saaja. Tykkäsin kans kovasti, hyvät naurut sain ja uutta asiaa, jota ei välttämättä muualta olis tietoon tullu.

Jatko-osat t.o.vauvavuoteen ja taaperovuosiin odottavat kirjahyllyssä lukemista, mutta nyt sitä ei lapsen kanssa olekaan yhtä paljon aikaa lukea kuin odotusaikana...

Mutta eka osaa ainakin voin suositella, avoimin mielin vaan kirjan kimppuun :)

ja eritoten tuosta odottajan oppaasta, muut eivät enää niin innostaneet. Ja korjaan vielä tähän tuon kirjoittajan nimen, eli Vicky Iovine (ei siis Lovine), jos joku vaikka nimellä tekee hakuja kirjastosta tai netistä. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itsellä kirja ei edennyt kuin parikymmentä sivua, kun inhoan kaikkea jenkkihössötystä:). Itse olen tykännyt monista tuleville isille suunnatuista kirjoista, ne kun tupattu tekemään niin maanläheisiksi, että miehetkin ( ja minunkaltaiset) jaksaa ne lukea.

Mutta tosiaan hyvä, että jokaiselle on jotakin!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat