Vierailija

Haluan järjestää miehelleni yllätysjuhlat elokuussa kun hän täyttää 40 vuotta. Juhlista pitäisi saada aikaan hilpeät ja tyylikkäät, ei siis mitään " makkaranpaistoa ja kaljaa mökillä" tyyliin. Järjestän juhlat kotona, meillä on tilava talo joten isokin joukko mahtuu hyvin juhlimaan ja uloskin voi järjestää osan juhlasta jos sää on suotuisa.

Periaatteessa ei rahanpuute ole esteenä, mutta en toki voi mitään luksusjuhlaa julkkisten tyyliin järjestää:-) Haluaisin kuitenkin satsata juhliin ja pitopalvelu on ollut mielessä. Mutta entä ohjelma? Kertokaapa parhaat merkkipäiväjuhlat missä olette olleet.

Kommentit (5)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja pitopalvelu on ehdoton, bändi-idea tosi hyvä.

Montako vierasta olet ajatellut kutsua? (sukukaisia/työkavereita/kavereita)

Tykkäättekö " leikeistä tai peleistä" , vai ovatko ne teistä tylsiä?

Vieraita on tulossa noin 40 eli aika paljon. Lapsia on varmasti mukana, ainakin meidän omamme. Hoitajia saisi ehkä olla jopa kaksi, heitähän saa MLL:stä.

Bändi pitäisi olla sellainen että soittaa sekä taustamusiikkia tanssittavaa musiikkia.

Mitä ruuaksi noin isolle porukalle? Mielellään vain muutamaa lajia eli ei 10 sortin pitopöytää...

Ja se lahja - tulee kyllä ongelmalliseksi löytää. Mieheni osti minulle todella kauniin ja arvokkaan lahjan, mutta itse pitäisin maltillisen linjan, varsinkin kun mieheni hankkii kaiken tarvitsemansa itse yleensä. Koru- yms. puoli ei hänen kohdalla tule edes kysymykseen. Kotiteatterisysteemiä rakentaa parasta aikaa, mutta siihenkään liittyen en keksi mitään kun on niin tarkka hifi-jutuistaan.

Ulkokoristelu on mukavaa, siihen olen jo varannut tyylikkäitä lyhtyjä yms. koristelua. Mutta vinkkejä otetaan vastaan tässäkin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat