Vierailija

Meillä on tyttö nyt 1v2kk ja huomasin olevani raskaana. Olimme ajatelleet että ainakin 3v saisi tulla ikäeroa lapsille, mutta toisin kävi.

Olen toki iloinen raskaudesta ja vauva otetaan avosylin vastaan. Mietin kuitenkin, että tuleeko arjesta tosi rankkaa, miten minä jaksan kahden pienen kanssa..

Millaisia kokemuksia muilla on?

Kommentit (9)

ja vauvan tarpeisiin oli vastattava heti. Mut ku oltiin totuttu toisiimme ja saatu hyvät rytmit toimimaan, elämä helpottui huomattavasti. Nykyään pääsee tosi helpolla kun leikkivät keskenänsä. Ovat 2- ja 4-vuotiaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ikäeroksi tulee 1v 6kk, mutta luulen että heistä tulee hyvät ystävät kun pieni ikäero ja myöhemmin on helpompaa, meidän lapsiluku on tässä!

helpompaa on kuin on 1 vuott aikäero,silloin ei osaa olla edes mustasukkainen esikoinen. 2 vuotta ikäero käy helposti niin et sulla kaksi vaippaikäistä ja sit viel toinen uhmassa. Kolme on hyvä.

voi olla, ettei av:lle ehdi koko päivänä. Joo, 2. ja 3. välillä 1v 3kk ja olihan se raskasta, mutta ei silleen " rankkaa" , että olisi hajonnut.

Ja olen miettinyt ihan samoja asioita. Riippuu varmaan kyllä tosi paljon esikoisen luonteesta ja asenteesta vauvaa kohtaan sekä vauvan tempperamentista, miten tulee menemään. mUtta, jännityksellä odotan :)

Ja onnea vielä!!

kuopuksen ekat 4 kk olivat aika lailla helvettiä. Esikoisen uhmaa, mustasukkaisuutta ja väsymystä, vanhempien väsymystä, vauva ei viihtynyt sekuntiakaan itsestään, imetystä 2 kk 2 h välein 24/7...

Nyt vauva kohta 5 kk ja alkaa olla jo mukavampaa. Esikoinen ei enää kiukuttele samalla tavalla, ole mustasukkainen ja on kiinnostuneempi vauvasta kun vauva juttelee ja nauraa, vauvakin viihtyy itsestään ja uniajat ovat pidentyneet. Eiköhän se tästä vielä helpotu. Alussa olin kyllä aika epätoivoinen. Ne oli varmaan elämäni pisimmät 4 kk!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat