Seuraa 

heippa!

onko kukaan teistä jo raskautuneista käyttänyt netistä: mammaksi.fi tilattuja raskaustestejä? Kuinka luotettava tuollainen herkkä liuskatesti on? Minulla on jo kaksi lasta, ja olemme olleet ilman ehkäisyä tämän vuoden, tyylillä tulee jos on tullakseen. Kaverini, joka raskautui antoi minulle häneltä jääneen testin, ja äsken huomasin sen kaapissa, ja " huvin vuoksi" tein testin. Nyt kp 28/28-30. Mitään oireita ei ole. Selvät kaksi viivaa tuli ruutuun. kontrolliviiva oli kyllä tummempi. Onko nämä liuska testit luotettavia? Olnko raskaana?

T. caius

Kommentit (4)

Olo on epäuskoinen. Nyt kun testi näytti kahta viivaa, niin olen " löytävinäni" oireita; vatsannipistelyä, pissahätää...varmistelen vielä loppuviikosta uudella testillä. Esikoinen täytti juuri juhannuksena 3v, ja kuopus on 1v4kk, ja jos niin onnellisesti kävisi, että tästäkin saisimme lapsen, niin tämä syntyisi maaliskuun alussa...huh! Kyllä vilskettä riittäisi! Toivotaan parasta!!

Ihmeissään oleva; Caius

Itse tein ensimmäisen raskaustestin juuri mammaksin testillä, ennenkuin menkat ihan virallisesti olivat myöhässä ja selvä haamu mammaksin liuskatestiin pamahti! Tein sitten vielä testin apteekin omalla predictorilla, sekä aconin testillä ja sitten vielä mammaksilla;) Että kyllä minun veikkaukseni olisi, että olet raskaana.. ei mihinkään testiin sitä viivaa tule, jos ei raskaushormonia virtsassa ole.

Onneksi olkoon siis..

Siru ja tiituli rv 11+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä uskaltaisin onnitella sinua raskauden johdosta :)

Ite oon käyttänyt vain mammaksin testejä ja ei kertaakaan ole näyttänyt kahtaa viivaa turhaan!!

Samoilla kp.llä testasin ekan plussan ja varmistin vielä kun menkat pari päivää myöhässä :)

Niamey ja tiiti rv 34+5

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat