Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minä saan valita, mutten osaa päättää...olen kiinnostunut niin historiasta ja " raunioiden potkimisesta" , nähtävyyksistä kuin shoppailusta ja kulttuuristakin, ehkä tuossa järjestyksessä. Mitenkähän hintataso ko. kaupungeissa? Roomassa kävin viimeksi 7 vuotta sitten, joten lienee muuttunut aika lailla, Ateenassa en ole koskaan käynyt. Suositelkaa siis!

Kommentit (24)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Katsokaa vaikka futari-Tottia. Nam! Kreikkalaiset ovat enemmän limanuljaskoja.

Stockan hulluilta päiviltä kannattaa käydä ostamassa finskin liput. Tosin joutuu jonottamaan, mutta saapahan alle kahdella sadalla suoran lennon. Valitettavasti hulluja päiviä ei ole juuri nyt :(

Varmat päivät on toki aina kun suhautan Roomaan ;-))

t. Impi jakohaara

Minä siis menisin Roomaan, koska Ateenassa tulee sukulaisissa käytyä tuon tuosta, mutta jos sinä et ole Ateenassa käynyt, niin mene sinne ihmeessä. :o)

Siellä on niin paljon nähtävää, ettei yhdellä reissulla ennätä millään kaikkea mielenkiintoista. Historiaa kun rakastan. Toki Ateenassakin on paljon historiaa, joten ehkä seuraavaksi mennään sinne:) Varasimme lennot netistä, KLF:n lennot olivat. Kahdelta maksoi 480 euroa. Hostellia yritimme varata netistä, mutta kaikkiin olisi tarvittu visa, eikä sitä haluttu matkan takia ottaa, niin turvauduimme sitten matkatoimistoon. Kolmen tähden hotelli Rooman keskustasta maksoi 400 euroa. Eli yhteensä kahdelta reissu tulee maksamaan 880 euroa. Ei minusta kovin paljoa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat