Seuraa 

Tervehdys kaikille nyt täältä kotimankamaralta, olen tässä kolmisen viikkoa vahvistamassa eteläistä jaostoa. =)

Kerrottavana on sitten huoneja uutisia... NKL:n kesäsulku on tänävuonna tiukempi (henkilöstöresurssejen takia) kuin viime vuonna, eikä inssejäkään voida tehdä heinäkuun aikana. Joten peukut mun puolesta voi laskea, ei tule edes sitä mahista yrittää. =(

Tämä pisti nyt sitten miettimään että mitenkäs sitten odotetaanko siihen asti kuin palaamme lopullisesti takaisin vai mitä tehdään. Vaikeahan sitä nyt on tietää...

Mitäs muille lupilaisille kuuluu, joko kaikki on kesälaitumilla?

Nuru ja Heli emme sitten saaneet sovittua siitä pullakahville menosta sen tarkemmin. Missäpäin vaikutatte?

Josko se kuitenkin vielä onnistuisi tällä viikolla, olisi niin mukava nähdä teitä.

Huiskutukset kaikille täältä pk-seudulta. (O/

Kommentit (2)

Heippa myös multa kaikille lupilaisille ja hyvää alkanutta viikkoa.

Suvis: lohtu halit täältäkin. Kurjaa että kesäsuunnitelmat meni uusiksi, mutta toivon että pian tekin pääsette siirtoihin. Tervetuloa suomeen ja koita nauttia kuitenkin tästä suomen kesästä.

Heli: Rentouttavaa mökkeilyä.

Pari päivää nyt olen vapailla ja sit loppuviikoksi töihin. Tänään hyvä ystäväni sai päiväni aurinkoisemmaksi kun sanoi että ensi kesällä kun tulette suomeen niin auton turvaistuin/istuimet kyllä löytyy heiltä.. sai hymyn huulilleni. Niin josko ensi kesänä.. Tasan viikko lääkäriin menoon. Ihan varma unettomuus tiedossa, sen verran jo jännitän. Mitä sitä nyt osais kysellä? hmm..

halaukset kaikille ihanille lupilaisille

Kurjaa missata tuo inssi, olen tosi pahoillani :-( !!

Treffit tällä viikolla menee mun osalta valitettavasti poskelleen, koska olen kaukana mökillä. Mutta kaffitelkaa Nurun kanssa, ok?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat