Vierailija

Oletteko selvittäneet syytä? Mihin ratkaisuun olette päätyneet (hoidot/adoptio/yksilapsisuus)? Meillä on nyt viikolleen kaksi vuotta yritetty toista tuloksetta. Olisi mukava kuulla samassa tilanteessa olleiden ja olevien kokemuksia.

Kommentit (13)

Kolmatta ei varmaan tuu kun ei jäänyt yhtää alkuja pakkaseen. Pitäis menna taas jonoon ja sit lapset olis sisarpuolia keskenään : (

Oon kyllä ikionnellinen että lykästi kaksoset niin ei ihan niin paljoo harmita vaikka lapsiluku olisikin tässä.

Silloinkin tulin sitten luomusti raskaaksi. Mitään järkevää syytä näihin vaikeuksiin lapsensaamisessa ei löytynyt. Kaikenlaisia tutkimuksia tehtiin, mutta syy jäi arvoitukseksi. Eikä siihenkään tietenkään ole lääketieteellistä selitystä miksi hoidot eivät meitä auttaneet (IVF), mutta luomusti sitten onnistuikin. Itse uskon, että apu tuli tuolta " yläkerrasta" . :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kolme edellistä raskautta on alkanut todella helposti (yhdestä kerrasta). Mutta neljättä ei kuulu. Jotain perustutkimuksia mulle on tehty ja kaiken pitäs olla ok. Mihinkään isompiin tutkimuksiin emme ole lähtenyt, vaan annetaan Luojan päättää tuleeko meille neljättä vai ei. Jos ei niin se ei ole mikään katastrofi todellakaan. Ollaan äärimmäisen onnellisia kolmesta terveestä lapsesta.

Olin jo kerran raskaana mutta kesken meni. Sen jälkeen ei yhden yhtä tärppiä ole tullut. Olemme tässä pidelleet taukoja välissä opiskelujen vuoksi. Elokuussa alamme viimeiselle hoitokierrokselle ilman taukoja. Ajateltiin kokeilla 1-2 inseminaatiota ja ainakin 1 IVF. Olen jo alkanut totuttautumaan ajatukseen, että emme saa toista lasta ikinä. Adoptio kiinnostaa minua mutta ei miestä ja olen sairastanut masennusta joten emme adoptiolasta varmaan saisi muutenkaan. Tuntuu hirveältä ajatella, että ei saisi enää toista lasta mutta ehkä mun ei sitten ole tarkoitus saada enempää lapsia. Onneksi tuo 5v prinsessa ilahduttaa elämäämme olemassaolollaan :)

Sitten päätettiin, että ei enää hoitoja. Puoli vuotta hoitojen lopettamisen jälkeen tulin yllättäen ihan luomusti raskaaksi. Nyt toivon, että kaikki menee hyvin ja todella saamme toisen lapsen. Adoptioon emme olisi lähteneet.

Sairauteni on niin vaikea, etten voi koskaan yrittää toista lasta. Myös adoptiossa ongelmia. Vähitellen on tottunut ajatukseen yhdestä lapsesta. On siitä iloa (ja murhetta:) yhdestäkin. Valtava onni, että saatiin yksi lapsi.

hoidoilla onnistuimme lopulta. Olihan se rankkaa, mutta olemme onnellisia kahdesta lapsestamme, enempää emme yritä koska hoidot ovat ainoa vaihtoehto. (takana neljä kohdunulkoista raskautta)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat