Vierailija

Kääk, olen vasta eronnut ja jotenkin kuvittelin, että yli 30-vuotiaat miehet ymmärtävät jotakin seksistä, mutta olen jotenkin kummasti ajautunut suhteeseen miehen kanssa, jonka käsitys on seksistä on 10 min pussailua ja 3 min lähetyssaarnaajaseksiä, joka ei tunnu missään (pieni pippeli) : ( sen jälkeen hän kysyy oliko kivaa. En ole vastannut mitään, pitäiskö sanoa, että ei vai hakea heti uusi partneri?

Kommentit (12)

Tuo voi olla merkki siitä, että miehen edelliset partnerit tyytyivät tuohon kolmen minuutin meininkiin. Tee miehelle selväksi, että sinulla on erilaiset toiveet - ja opeta kädestä pitäen. Suurin osa miehistä on iloinen, kun saa suoraa palautetta naiselta, eiväthän mitään ajatuksenlukijoita ole!

Kukaan ei ole seppä syntyessään (paitsi todella harvat virtuoosit....)!

Voi olla useinkin melko noviisi sänkyhommissa esim. kokemusta 1-5 naisesta.

Miehen seksuaalisuutta avartaa mielestäni se kun saa mahdollisuuden sekstata kokeneemman kypsän naisen kanssa. Sain nuorempana (noin 26-28v ) tilaisuuden naida säännöllisesti noin 40v naisen kanssa. Hän opasti kärsivällisesti naisen käsittelyn minulle ja sai vastapalvelukseksi innokkaan ja kestävän nuoren miehen.

Tuon oppikoulun taitoja hyödynnän sängyssä edelleenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Laskeskelin, että tollaset 40-50v naiset on syntyneet 50-60-luvulla ja ovat saaneet valtaosin suomalaisen kristillispuritaanisen kotikasvatuksen, johon on kuulunut periaate: housut jalassa ja Jumala mielessä. Seksikokemuksia eri partnerien kanssa tutkimustenkin mukaan useimmilla melko harvoista partnereista. Mistä sitä kokemusta sitten on kertynyt? Eipä silti. Uskon kyllä väitteeseen, että pojasta kasvaa mies kypsän naisen sylissä :)

että naimisissa ollut nainen ei ymmärrä miehiä tuon enempää. Ehkä saat sellaisen miehen kuin ansaitset. (Enkä tarkoita tällä peniksen kokoa).

lähetyssaarnaajia oli joitain silloin nuorempanakin, mutta enpä epäillyt niihin enää törmääväni, enkä kyllä muista, että kukaan olisi ollut ihan noin vähään tyytyväinen...

ilmeisesti uupuu ainakin joiltakin osin tuosta 36 vuodesta. Vai etkö ehkä haluakaan pidempiä suhteita... mitäpä tämä minulle kuuluu mutta itsehän aloitit!

M44

Olen syntynyt v. 64 ja en todellakaan ymmärrä mitä tarkoitat että valtaosa olisi meistä saanut " kristillispuritaanisen kotikasvatuksen, johon on kuulunut periaate: housut jalassa ja Jumala mielessä" . Olen elänyt railakkaan nuoruuden 80-luvulla ja siitä oli todella kaukana kuvailemasi periaate ;-D

Itseäni reilusti vanhemmat olivat nuoria 60 -luvulla ja he ovat kertoneet seksin vallankumouksesta ja hippilliikkeestä jne. josta minä en tiedä mitään. Silloin seksiä kuulemma harrastettiin kaikkialla ja kaikkien kanssa...

Kysymykseen missä me kokeneet naiset olemme. Olemme kai suurin osa tavallisia perheenäitejä, naimisissa ja kiltisti (nykyään) kotona. Kun on viettänyt tarpeeksi railakkaan nuoruuden, jaksaa nyt olla kiltisti kotona oman kullan kanssa.

missä niitä kokeneita naisia on?

Laskeskelin, että tollaset 40-50v naiset on syntyneet 50-60-luvulla ja ovat saaneet valtaosin suomalaisen kristillispuritaanisen kotikasvatuksen, johon on kuulunut periaate: housut jalassa ja Jumala mielessä. Seksikokemuksia eri partnerien kanssa tutkimustenkin mukaan useimmilla melko harvoista partnereista. Mistä sitä kokemusta sitten on kertynyt? Eipä silti. Uskon kyllä väitteeseen, että pojasta kasvaa mies kypsän naisen sylissä :)

En kyllä tiedä, mutta joku tuossa ei täsmää... Tai no joo, sitten olet pomppinut parikymppisenä sängystä sänkyyn. Luulis että niitä pienipippelisiä kolmen minuutin lähetyssaarnaajatyyppejä on sattunut sänkyysi siis aiemminkin.

t. ikää 32 v, kahdeksan vuotta avioliittoa ennen eroa, seksikumppaneita 6, neitsyys meni 17-vuotiaana.

Tiedän, että opettamalla voisi jotain syntyä, mielenkiintoa ei kuitenkaan minulla riitä, koska suhde ei ole tarpeeksi syvä. Pakko siis etsiä joku toinen, joka on jo jonkun " kypsän" käsittelyssä ollut tai muuten vaan oppinut tai kiinnostunut asiasta. Itse olen 36 v. " kypsä" , partnereita on ollut n. 50, mutta ei kai se siitä määrästä ole aina kiinni...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat