Vierailija

itellä ei ole mutta vaikka olis niin harkitsisin pari kertaa.. t. normaalipainoinen ja suht nätti

Sivut

Kommentit (177)

Nykyään nuo negatiiviset osaa jättää omaan arvoonsa. Ja yksi positiivinen kumoaa oikeastaan kaikki negatiiviset :)

On oikeastaan erityisen kiva kuulla tuntemattomilta positiivisia kommentteja. Ne tuskin mielistelevät tms., mitä kaverit (tahtomattaankin) saattavat tehdä. Niinä päivinä, kun itse näkee peilistä vain sen räjähtävän läskin olemuksen, niin ajatus noista positiivisista kommenteista piristää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Jos meikkaus on hankalaa, käy laittamassa kestovärjäys ripsiin ja kulmiin tai kestopigmentointi, myös huuliin.

ja minusta meikkini oli kohtuullisen onnistunut. Yleensä en käytä luomiväriä, vaan pelkkää kajalia/eyelineria + ripsaria. Ja hyvin olen omasta mielestäni onnistunut.

Olet itseasiassa ensimmäinen joka kommentoi surkeaa meikkausta. Ja kyllä, kaveripiirissä kehdataan sanoa kun toisen tuherrukset eivät ole onnistuneet.

kyseessä kyllä ihan ulkomaalaisten kavereiden kotisivut =)

Itse ei tulisi mieleenkään laittaa omaa kuvaa nettiin, mutta näemmä olen sitten kuitenkin netissä kavereiden toimesta. Kuvissa ei ole nimiä tai muuta, joten ei haittaa.

Ja naama / vartalo kyllä kestää kuvaamisen, siitä ei ole kyse. Kyse on periaattesta.

Morre:

Lainaus:

Ihan vilpittömästi ihmettelen miten yhden kuvan perusteella voi meikkityyliä ja -taitoa arvostella? (Toisessa kuvassa meikki ei näy kunnolla ja harva on rymyisen festaripäivän lopulla täydellisessä meikissä)

Siellä on myös rekisteröityneistä kasvattajista tietoa ja ilmotuksia syntyneistä poikasista (foorumissa). Jotkut eläinkaupat myyvät myös näitä, mutta kasvattajalta ostetuissa on se parempi puoli, että ovat tottuneet sylittelyyn ja tausta on tiedossa!

Kyseessä siis Afrikkalainen valkovatsasiili.

Tässä osote:

http: //www. suomensiiliyhdistys. fi/

t. mimi

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat