Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kaikki jolla on hyviä uutisia tai iloisia tervehdyksiä voisi piristää muittenkin päivää.

Minä olin tänään kuulevinani kun poika sanoi isi, poika 7kk. ;)

Lämpöistä kesänjatkoa kaikille.

Kommentit (12)

Meillä on ollut tapana, että joka ilta, kun oon pojan kanssa menossa nukuttamispuuhiin, niin sanotaan isille " hei hei" . Eilen sitten pinnasängyssä seistessään poika vastasi hassusti ja isoeleisesti vilkuttaen! Ja tutin lomasta kuului minusta suunilleen " hei-hei" . Kyllä ne pienet asiat tuntuukin niiiin ihanilta. (Poika 8 kk)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Menee oikein kylmänväreet ihanista luettavista.

Tänään poikamme otti minua kaulasta kiinni ja puristi poskensa lujaa omaani vasten, tuntui hyvältä. Maailma kaunistuu lasten myötä.

1. aurinko paistaa!

Oma pieni suloinen poikamme nukkuu tuolla päikkäreitä.Yllättävän pitkiä sellaisia, kun viime yö meni levottomasti nukkuen: toinen hammas alariviin haluaa tulla ja sekös ukkelia kiukuttaa.

Suunnittelemme piiiktää lomaa etelä-eurooppaan ja sinne lähdetään jo kuukauden päästä! Myös miehen ihana kuukauden loma alkaa silloin.

Pikku-sisko tulee perheineen meille huomenna, ihanan vauvamasunsa kanssa.

tyttäremme (pian 7kk) hellyyden osoitukset. Hän ryömii lattialla luokseni (makoilen kyljelläni) ja painaa poskensa omaani vasten, ja moneen kertaan. Sitten hän köllähtää siihen viereen kyljelleen ja hellästi tunnustelee kasvojani käsillään samalla hymyillen, veikeä pilke silmäkulmassa. Yht´äkkiä lelut eivät kiinostakaan vaan hän haluaa helliä äidin kanssa. Hän on NIIN onnellinen. Ja niin minäkin. Aivan uskomaton hetki! Tämä on ihanaa aikaa kun alkaa saamaan positiivista palautetta pikkuiseltaan. Tämä on varmaan hänen tapansa sanoa, että rakastan sinua äiti. Vuorovaikutus on taas uudella tasolla.

Onneksi joka päivästä löytää aina jonkun iloisen asian.

Eilen meidän tyttö vajaa 7kk,oppi istumaan ja ihan itse nousee.Tänään onkin sitten seurattu sitä osaamisen riemua,kuinka mukavaa on istua ja leikkiä.

Sitten keisarinliljan ensimmäinen kukka aukesi.Sitä olen ihastellut aina ulkona käydessä.

Sain anopilta uuden maton keittiöön ja verhot makkariin,jotka tosin vielä odottaa laittamista.

Kyllä varmasti muitakin iloisia asioita on tapahtunut,mutta juuri nyt ei tule enempää mieleen..

mutta naapurin:

Oltiin eilen illalla puistossa, missä myös muutkin naapurit, lapsia oli sellainen kymmenisen (ikä haarukka 4,5kk-10v) ja yksi äiti sitten sanoi, kun oli ajanut oman nurtsinsa, että pitäis ajaa vielä puiston nurtsi, ettei sen takia vielä laittanut leikkuria pois, johon hänen oma poikansa (7vee) huusi, " sen kun näkis!" Oli meinaan jokseenkin hauskaa koko porukalla!

Napero

Tytön hymyily saa aina hyvälle tuulelle..tänäänkin oltiin kaupassa, olin väsynyt mutta satuin vilkaisemaan tyttöä ( 10kk ), joka katsoa tapitti minuun - sain ihanan leveän hymyn ja " äitiäitiäitiäiti.." sanottiin, ihanaa...mullekin tuli väkisin leveä hymy naamalle :)

Iltaisin kun odotan, että vauva nukahtaa yöunille ja on juuri nukahtanut, tulee ihania hymyjä ja naurahduksia unissaan joskus, kivoja!

Vanha ystäväni otti tänään yhteyttä pitkästä pitkästä aikaa, nähdään ensi viikolla. Tuntui jutellessani, että ihan kuin oltaisi eilen juteltu niin ihanan tuttu ääni ja tuli tosi hyvä olo..tosiystävyys ei hälvene vaikka olisi vuosikin taukoa yhteydenpidossa.

Nämä nyt päällimmäisenä mielessä. Ja ilahdutti nähdä tällainenkin ketju täällä ja lukea! :)

Meillä tasan 6kk poika ja oli kivaa huomata, että ylhäällä pilkottaa uusi hammas (alhaalla on jo kaksi) ja että hän kaikesta " laiskuudesta " huolimatta kääntyi toisen kerran vatsalleen tänään!! Kun taitoa olisi mennä, mutta selällään on kivempi köllötellä!!

t: Melina ja poju tasan 6kk

PS. Kun jokaisesta päivästä yritetään löytää ne positiiviset asiat, niin se elämä kotona pikkusen kanssa onkin aika korvaamatonta ja ihanaa aikaa!!!

Tällaisia lisää tänne keskusteluihin! Täällä on liikaa toisten arvostelemista ja ilkeitä kommentteja, jotka pahoittavat äitien mieliä. Suuret kiitokset tästä positiivisesta aloituksesta:)

Itse nautin juuri nyt suunnattomasti tästä ihanasta auringonpaisteesta, joka tulvii ikkunoista sisään! Tulee kaunis päivä! Viikonloppu edessä ja mökkijuhlat tiedossa. Vauva on aamutorkuilla ja itsellä hetki aikaa hengähtää ja rentoutua. Elämä on ihanaa!!!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat