Seuraa 

Mulla menossa 32/29, eikä juurikaan oireita

Kommentit (5)

ja oireita: ööö - sanotaan näin, että:

- oireettomuus (ei tunnu yhtään, että menkat alkaisi pian) ja " outo olo" ja näiden lisäksi...

- pieni etominen (ei voinut syödä tänään ollenkaan metfurstia... en tiedä miksi... tai toivottavasti syy olisi masuasukissa!).

- Ei okseta ihmeemmin eikä ole " pahaolo" - siis ihan hyvä fiilis

- Lämpöjä en ole mittaillut, mutta olin tässä juhannuksen jälkeen kipeänä, joten ei varmaan olisi ollut järkeäkään mittailla - jussina näytti 38,5, joten flunssainen oloni OLI flunssaa.

Testata ajattelin ehkä huomenna tai sitten loppuviikosta, ellei täti tule. Tosin ei ole yhtään täti olo. IIKS siis vaan ja piinaillaan.

mulla vasta kp21. flunssainen olo, tuskin se oikea oire on... kova toive on et ois tärpänny mut ei kai tässä vaiheessa vielä oireita voiskaan olla vai miten on? mulla oli ovisoireita kp12-17 joten aattelin ootella ainakin kp33-35 asti ennen ku testaan jo menkat ei ilmesty sitä ennen. mulla alkaa yleensä 10pv oviksesta mut nyt tuo ovis oli tuommonen ettei tarkalleen tietäny mikä päivä se oli mut ahkerasti sekstailtiin. osa kivuista oli varmaan munasolun kypsymistä. pitäs varmaan ostaa seuraavaan kiertoon ovistestejä jos ei raskaustestille tule käyttöä sitä ennen. onnea eemi ja muut yrittäjät! kertokaa oireistanne!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat