Vierailija

kertokaapas voiko pitää paikkaansa, kaveri on toiminut vähän aikaa tupperimyyjänä ja oli nyt laittanut huutonettiin joitain " palkinnoksi" saamiaan kippoja myyntiin. Sai parin päivän kuluttua kiukkuisia viestejä kahdelta muulta tupperimyyjältä, että ei saa netissä myydä niitä kippoja, että kuulemma sääntöihin kuuluu, että niitä saa myydä vain kutsuilla ??? Ihan törkeää, annetaan ilmaiseksi astioita muka palkinnoiksi ja ruvetaan kiehumaan kun laitat niitä yksityishenkilönä netissä myyntiin. Voiko tällainen oikeasti pitää paikkaansa, osaako kukaan sanoa?

Sivut

Kommentit (35)

että olisi joskus sanottu, että internetissä ja kirpputoreilla myyminen on kielletty, ei saa esimerkiksi myydä omia vanhoja mallikappaleina käytettyjä netissä, siitä menettää oikeuden toimia jälleenmyyjänä.

Ihan vanha sanonta näin sanoo. Eli jos myyt Tupperin tuotteita, niin noudatat heidän sääntöjä. Jos ole asiakas, niin tilanne luonnollisesti toinen. Täähän on ihan maalaisjärkeä... Eli ' työnantaja' tai sopimuskumppani kyllä kertoo mitä saat tehdä, mitä et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

internetissä ei saa myydä, koska laskee jotenkin tuotteiden arvoa (?) ja pitää aina myydä naamatusten, niin saat mahdollisuuden rekrytoida uusia jälleenmyyjiä.

1 ex-konsulentti

aika ajoin huuto-netissä juuri noita palkintotuotteita ja kuvastosta poistuneita tuotteita. Kukaan ei ole koskaan kieltänyt ja jos kieltäisi niin en todellakaan sille korvaani lopsauttaisi.

Vierailija:

Lainaus:

sellaisia ilmaisia lahjoja ei saa myydä, mitkä annetaan asiakkaille ilmaiseksi esittelyissä, eli pikkulusikkaa, minikannua, avainperiä jne.

Jos myyjä on saanut jotain kuvastotuotetta lahjaksi eli ansioitunut, niin saahan niitä myydä eteenpäin, kun ei enään tarvitse niitä.

OLEN YMMÄRTÄNYT ETTÄ TUPPERIN PERIAATEN ON KOTIMYYNTI

ja siinä pysyy, eli kirpputoreilla tai huutonetin tapaisissa paikoissa tuotteiden myynti on kielletty. Liikekeskuksissa näkee Tupperin pisteitä, mutta sielläkin toimii myynti niin, että sinne voi jättää tilauksen mutta ei voi ostaa tuotetta heti kotiin.

Ja siksi, että asiakkaalla ja myyjällä olisi kohtaaminen jnenäkkäin jonka seurauksena MAHDOLLISESTI olisi parempi myynti ja uudet kontaktit.

Ja Tupperimyyjä on itsenäinen myyjä, mutta sidottu tukun sääntöihin.

Mustaa valkoisella jokaisen jälleenmyyjän allekirjoittamassa sopimuksessa. Sanatarkasti näin: Tuotteiden markkinointi ja myynti Internetin tai muiden sähköisten viestimien kautta on kielletty.

kun olisi kiva mennä tukkukokoukseen kuulemaan uusista tarjouksista, mistä emännille sitten voisi kertoa, niin kyllä valitettavasti meilläkin menee iso osa ajasta rekrytoimisesta puhumiseen. Kuinka monta henkilöä kukin on viime kuussa rekrytoinut, ja miksi muut eivät ole rekrytoineet yhtään. Saatte näin ja näin hienoja palkintoja kun rekrytoit näin monta ihmistä. Ahdistaa tällainen painostaminen, itse en kauheasti enää käy kokouksissa kun en jaksa tuota vainoamista ja painostusta.

en tosiaan ymmärrä mikä siinä oli niin kamalaa, jos en kerran ehdi mitenkään pitämään kutsuja, niin luulisi, että on hyvä edes jollain keinoin saada sitä myyntiä, mutta ei. Tuntuu typerältä, että aikuisten ihmisten pitää lasten lailla lähteä valehtelemaan näistä asioista. Tupperin olisi jo aika nykyaikaistua niin menisi tuotteetkin paremmin kaupaksi.

nro31

kerran tiimikokouksessa menin erehdyksissä sanomaan, että olin yhdestä myyntikampanjasta saamani tuotteen saanut huutonetissä todella hyvään hintaan kaupaksi ja sain jumalattoman saarnaan siitä miten väärin olin toiminut ja ukaasit siitä, miten voin menettää toimilupani jos toimin vielä samoin.

sellaisia ilmaisia lahjoja ei saa myydä, mitkä annetaan asiakkaille ilmaiseksi esittelyissä, eli pikkulusikkaa, minikannua, avainperiä jne.

Jos myyjä on saanut jotain kuvastotuotetta lahjaksi eli ansioitunut, niin saahan niitä myydä eteenpäin, kun ei enään tarvitse niitä. Olen vaan ymmärtänyt, että Tupperin periaate on kotimyynti ja siinä pysyy, eli kirpputoreilla tai huutonetin tapaisissa paikoissa tuotteiden myynti on kielletty. Liikekeskuksissa näkee Tupperin pisteitä, mutta sielläkin toimii myynti niin, että sinne voi jättää tilauksen mutta ei voi ostaa tuotetta heti kotiin.

Itse toimin lähes aina samalla tavalla kuin 31. Ilmoitan aina rapostissa, että pidin esittelyn, joten saan kiitoskukan itselleni. Tämä on myös tapa, jota oma tiimijohtajani ehdotti. Mein ryhmässä on jopa kaksi myyjää, jotka eivät pidä esittelyjä vaan myyvät tuotteita keräämällä tilauksia tutuilta.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat