Vierailija

Kommentit (15)

En hoitanut vauvaa alussa jne... Ja seksistä sen verran, että todellakin 6kk jälkeen oli vielä ihan toivotonta, nyt 2,5v myöhemmin on jo parempi. Seuraava tuli sektiolla. Sektiosta 1kk ja melkeinpä voi sanoa, että tuo 2,5v vanha haava on kipeämpi.

MUKAVUUSsektio kuulostaa kyllä silti minunkin korvaan vähän liioittelulta ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tulla " pahaa jälkeä" mutta sektiossa tulee aina. leikkaushan ei oo kipeä , mutta sen jälkeen. moneen viikkoon et saa kauppakassiakaan kantaa.

Vierailija:

Lainaus:

Siinä on mukavuus kaukana kun et itse pääse alussa edes vauvaa kantelemaan. Maata sängyllä ja hoitajat kiikuttaa vauvaa kyljeltä kyljelle tissille...huoh.

Eipä mun kaveri (3 sektiota tehty) maannut ainakaan päiväkausia! Sitäpaitsi kun synnytin alakautta, en istunut kunnolla 3 viikkoon! Revi siitä... ap

kaameeta. t. toinen sektiota haluava

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Siinä on mukavuus kaukana kun et itse pääse alussa edes vauvaa kantelemaan. Maata sängyllä ja hoitajat kiikuttaa vauvaa kyljeltä kyljelle tissille...huoh.

Eipä mun kaveri (3 sektiota tehty) maannut ainakaan päiväkausia! Sitäpaitsi kun synnytin alakautta, en istunut kunnolla 3 viikkoon! Revi siitä... ap

Sitäpaitti alapään muutaman ompeleen parantuminen vei kuukausia ja parani vasta antibioottikurilla, tosin vieläkin sinne sattuu kun seksiä harrastaa - puoli vuotta synnytyksestä. Ehkä olen sit kipeä jälkeenpäin, mut sitä kidutusta en halua enää kestää.

Jos ensimmäinen lapseni olisi synnytetty väkisin alakautta (sitäkin kovasti yritettiin, mutta lääkäri epäonnistui ja lopulta leikkasi, kun ei muuten lasta saanut ulos), en tiedä oltaisko kumpikaan hengissä tai ei ainakaan ihan vähillä jälkiseurauksilla oltaisi siitä urakasta selvitty.

Tulossa ainakin yhtä iso, ja tämä leikataan suosiolla ellei sitten synny ' vahingossa' etuaikaisena ja sopivamman kokoisena. Pelkään vietävästi synnyttää jättilapsia ja käynnistystä (tuo eka käynnistettiin tipalla), mutta, jos alle nelikiloinen päättää syntyä itsekseen, se on ok.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat