Vierailija

tarjosin hänelle kirppiksellä äitiysvaatteita ostettavaksi. En tajunnut, että vaunuissa kölli ihan pieni vastasyntynyt, sillä edessä oli harso. Nainen sanoi mulle tosi loukkaantuneesti, että " mä olen synnyttänyt jo" . Pyysin anteeksi, mutta tietysti toinen oli vihainen ja pahoillaan.

Täytyy sanoa että en oo aikoihin ollut yhtä nolo! :(

Kommentit (18)

en mitenkään tyrkyttänyt, mutta kun hän seisoskeli siinä äitiysvaatteiden ja vauvanvaatteiden vieressä, sanoin, että tuossa on monenkokoisia äitiysvaatteita.

Kun mulla on itselläkin kaksi lasta, niin jotenkin kamalaa, että en tajunnut, että vauvan syntymän jälkeen se vatsa voi vielä näyttää aika isolta. Enää en kyllä tee tätä virhettä...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä olin lastenvaateliikkeessä, jossa myyjä näytti mulle myös vastasyntyneen vaatteita, kun " olet tuossa ihanassa tilassa" ... Hämmennyin ja vaikka oikeassahan hän oli siinä, että mahaa on liikaa, niin jotenkin silti loukkaannuin. Lapseni on jo miltei 1v, mutta painoa on liikaa ja maha pöllöttää välillä aika paljon,

11, idaripa hyvinkin. Harvoinpa olen teidän huutelijoiden kanssa samaa mieltä, mutta nyt olen. Typerä minä. Tiedän että tuoreelle äidille tuli varmasti tosi paha mieli :(

AP

jossain mäkkärillä. Olen ottanut itselleni bigmac-aterian ja lapsille pienet juustohampurilaiset ilman juomaa. Myyjä kysyi että " syötkö kaikki täällä vai laitetaanko osa mukaan" :))))

AP

Mä olin synnytän 3kk aikasemmin neljännen lapsen. Kaveri olis sitten juuri synnyttäny vauvan ja lähdettiin miehen kanssa vauvaa sitten katsomaan sairaalaan. Ja eri paikkakunnallakun oltiin etsittiin sitten synnyttäneiden vuodeosastoa. Mies työnsi nuorimpia lapsia kaksostenrattaissa. oltiin sitten aulassa missä luki toisela puolella kyltti synnyttäjät, ja toiselle viittasi synnyttäneet. Sattui sitten synnyttäjien ovesta tulemaan ulos kätilö. Katsoi minua ja sanoi että tätä ovea varmaan etsit. Totesin vaan siinä että olen tossa 3kk sitten jo synnyttänyt, niin kätilö siihen vaan sanoi että aijaa, katoin että sä olit tulossa meitin puolelle. Enpä mä nyt siitä kauheasti loukkaantunu, jälkeenpäin kotona nauratti kun katoin peilistä omaa reppumahaa.

Katselepa vähän tarkemmin ympärillesi, aika monella naisella on vyötäröllä vararengas tai pömpöttävä alavatsa, vaikka olisivat muuten hoikkia. Pullukoilta ei kannata kysyäkään, ovatko raskaana. Vatsanseutu on monella se, joka repsahtaa ensimmäiseksi. Esim. itse en ole ensimmäisen raskauden jälkeen saanut vatsaa siihen kuntoon missä se oli.

Seuraavalla kerralla mieti ennen kuin oletat.

Kaikki raskauskilot jäi mahaan ja synnärillä mun luultiin olevan vasta menossa synnyttämään. Ja meni aika kauan ennen kuin maha palasi litteämmäksi, joten oli ihan ymmärrettävä erehdys niiltä, jotka eivät tienneet pienestä vauvasta. Enkä mä ainakaan niistä erehdyksistä loukkaantunut.

Ajattelin itsekin, että näytän varmaan siltä kuin olisin vasta menossa synnyttämään enkä juuri tulossa laitokselta.

En silti kirppiksellä ikinä tyrkytä mitään kenellekään, kun koskaan ei voi tietää.

että nämä (buranat) eivät varmaan tule sulle itselle? " TÄH?!" " No kun näitä ei saa käyttää raskauden aikana!" Sanoin, että mä en ole raskaana! Ei kiva :-/

AP minusta tuo nyt ei ollut kovin paha juttu. Ja ihme kritiikkiä sitten saat osaksesi. Kyllä se ulkonäkö on niin hiton arka paikka naiselle.

Minä menin synnytykseni jälkeen ostamaan peräpukamasalvaa ja miesfarmaseutti sitä minulle sieltä hyllystä tonki. Löysi jonkin merkin ja pitkät sepostukset selitti sen käytöstä ja sitten hänelle tuli mieleen että " ai nii joo, monennellas kuulla olet menossa, kun tämä ei käy alkuraskaudessa" . (tai jotain)Sanoin, että " no siitä on kyllä lähes vuosi jo aikaa" . No, meni sekin mies kyllä vähän noloksi, mutta ei tuo nyt minua haitannut kyllä yhtään. Ja nyt 5kk synnytyksestä kaikki vanhat vaatteet kyllä mahtuu jo päälle.

Luulin, että vaunuissa köllisi joku lähemmäs yksivuotias. En suinkaan luullut, että vaunut olisivat tyhjät. Monella kun ikäero on aika pieni lasten välillä, voivat olla jo kovinkin paksusti raskaana ennen kuin se edellinen vauva on yhtäkään vuotta.

ja kuten sanoin, olin tyhmä ja myönnän typeryyteni ihan täysin.

AP

kysyttiin apteekissa että olenko raskaana kun menin rintatulehdukseen määrättyä lääkekuuria hakemaan ;)

En loukkaantunut, sillä tajusin itsekin että vatsaa on ihan kohtuullisen paljon. Synnytyksestäkään ei ollut kuin muutama päivä, vasta olin sairaalasta kotiutunut.

Silti farmaseutti pyysi nolona anteeksi kun selitin hänelle tilanteen.

Mulle on kerran sattunu kirpparilla silleen, että oltiin miehen kans järjestelemässä myynnissä olevia kirpparitavaroitamme, kun siihen paikalle tuli nainen miehensä kanssa. Nainen ihastui yhteen laukkuuni. Hänen miehensäkin sitten katsoi sitä ja esitteli naiselle, että onpas paljon mahtunut lokeroita pieneen laukkuun... Noh, yhdestä lokerosta sitten pöllähti tamppooni- ja sidevarastoni esille!;) Arvatkaa, oliko nolo!!!!? Noh, onneksi se pariskunta itsekin laski leikkiä asiasta...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat