Vierailija

Naapuri rupes kyseleen, että onko uusi vauva tulossa. Kuopus nyt 10 kk. Mielestäni (eli peilin mukaan) mulla ei ole niin isoa mahaa, et tommosia pitäis kysellä. Oon ollu hoikka ennen kuopusta, mut nyt niitä kiloja on ilmaantunut, olen 160 cm ja 68 kg (ennen raskautta 58 kg). Loukkaannuin naapurin sanoista. En kai voi muuta kuin niellä loukkauksen ja joko laihduttaa tai alistua siihen, et kysyjiä ilmaantuu enemmänkin :(

Kommentit (7)

meillä suvussa pömppömahaa ja minä sen myös perinyt. ja aina luullaan mun olevan raskaana... kamalaa se oli silloin, kun yritettiin vuosia vauvaa eikä sitä tullut ja typrät ihmiset tuli sanomaan, että ai säkö oot raskaana jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tosin mua harmittaa, kun nää kilot on tullu vauvan syntymän JÄLKEEN. et pitäis vain repäivtä itseään liikkumaan. muita kohtalotovereita??? -ap

Paras oli kun työpaikan juhlissa työkaveri tuli halaamaan ja onnitteli, että ihanaa, milloin teille syntyy uusi vauva? :( Raskauskiloja jäi kovasti, tarttis varmaan alkaa laihikselle?

Vakava asia mutta pistää naurattamaan. Mä olin aikoinaan pojan kanssa bussissa menossa keskustaan ja poika nukkui vaunuissa autuaan tietämättömänä maailman menosta. Nojailin vaunuihin kun viereisissä rattaissa istuva about 3v tyttö kysyi äidiltään, että miksi tolla tytöllä on iso maha? Tarkoittaen minua siis.

Äiti vastasi, että sille on varmaan tulossa toinen vauva. HEH! Joo, raskaus niin pitkällä, että näkyy jo ulospäin ja poika, jonka hekin näkivät vaunuissa koko komeudessaan oli tosiaan 2kk. Reps. Mutta otti tietty vähän kaaliin...

Eikä siis oo raskaana eikä oo ollut. Kyllä sitä sapettaa. Kai se on sitten lihonut, minä en oo huomannut, ehkä se oli tässä välillä vähän laihempi, mutta on se tuon kokoinen ollut ennenkin. Eli ihmiset osaa joskus olla aika röyhkeitä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat