Seuraa 

Löytyykö täältä Tekayn palstalaisia, olen aivan järkyttynyt tämän päiväisestä viestistä 40 viikkoa palstalla. Miten tämä voi olla mahdollista?

Kuinka saa yhteyden Miikuliin ja kuulee pikkuisen Miisan voinnista tai kaikista muista ihanista ihmisistä??? Tuli orpo olo :(

Terveisin

Sintti

Kommentit (5)

sinne voi tehdä oman raskauskalenterin, josta saa tietoja sikiönkehityksestä (esim keskimääräiset mitat, paino jne) siellä on paljon tietoa sekä keskustelupalsta mikä on nyt sitten tuhottu.

oli tosi asiallinen paikka. hyvä että edes tuo oma raskaus-osio jäi.

Siskoni kertoi juuri seuraavansa Miisan vointia Kaksplussan Mitä nyt-palstalla. Siellä oli yksi tois pitkä ketju aiheesta, löydät varmaan

Ja pitääpä käydä Tekayn sivuilla kurkkaamassa, mitä siellä nyt oikein tapahtuu....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tämä oli tosi ikävä uutinen :-( Itsekin olen ko. palstalla usein käynyt ja saanut Aydinilta asiantuntijan vastauksia ja tietenkin kaikilta palstalaisilta. Minulla kun eivät nämä raskaudet ole olleet mitään helppoja ja ko. palstalla on sellainen ammattimainen ote ja sieltä saa hyvää faktatietoa samojen ongelmien kanssa painiskeleville sekä myös tarpeen mukaan sitä " hömppäkeskustelua" . Toivotaan, että viestit ym. saadaan jollakin keinon vielä pelastettua!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat