Vierailija

Ei olisi pitkä matka, vain 2h, mutta kun pitää istua aloillaan koko se aika, niin tiedätte kyllä mitä siitä seuraa..... Lapsilla ikää 6v ja 2,5v. Nuorimmaiselle ajattelin ottaa väriliituja ja paperia, mutta mitä muuta kivaa voisi keksiä?

Kommentit (5)

Itse olen ostanut jokaiselle jotain pientä, mutta erittäin mieluisaa lelua, esim uuden legopaketin, ja pieniä muitakin yllätyksiä, samoin mielikarkkiaskit/rusina-askin tai pikkupussit popkornia, pillimehuja, voileipiä eväsrasiaan , hedelmäpaloja myös, ja antanut niitä lapsille niin, etteivät etukäteen tienneet mistään yllätyksestä. Näin aika kuluu puuhastellen, syöden ja vain matkustusta ihmetellen.

Samaa metodia olen viiden lapsen kanssa soveltanut auto/juna/laivamatkoilla, odotustilanteissa yleensä.

Isommille lapsille kerron etukäteen jo, missä vaiheessa voi olla tylsää ja joutuu odottamaan. Osaavat ottaa omiin reppuihinsa mieluista tekemistä, esim korvalappustereot, gameboyt tai hyvät kirjat. Koskaan ei lentokoneessa ole tullut ylivoimaisia tilanteita, kun se lentäminen jo on niin jännää! Mukavaa reissua teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ne upposivat aika hyvin, täytyi vain olla tarkkana ettei palat lentele.

Piirustaminen, kirjojen lukeminen ja satukasetit ovat tosiaan hyviä ehdotuksia. Ainakin isompi varmaan viihtyisi myös jo joidenkin pienten leluhahmojen kanssa, jos esim. ottaisi sen pöydän alas ja saisi siinä touhuta niillä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat