Vierailija

Elikkäs luulen että olen raskaana. Menkat tuli joskus toukokuussa ja sitten tässä kesäkuun alussa tuli pari päivää todella vähän vuotoa. siis hyvä kun tajusi että on menkat, jos ne oli menkat. oon jo pari-kolme viikkoa miettinyt että miten olen voinut lihoa näin paljon kun monet housut ei mahdu enää ja mieskin sanoi että sun vatsa on kasvanut. mutta voiko se vatsa kasvaa jo tässä vaiheessa raskautta (jos olen siis 8 vk tai sitten 4vk)

tämä olisi toinen raskaus. ensimmäiseltä kun meni 3kk ennen kuin vatsa todella alkoi kasvaa ja aloin lihoamaan.

onko jollain ollut samanlaista? siis tavallaan valemenkat ja lihonut heti alussa, tai masu pyörtistynyt?

kiitos vastauksista!

Kommentit (9)

lähinnä vain mietin ja halusin tietää että onko muilla vatsa kasvanut näin alussa jo paljon.

ollaan nimittäin ihan kyllä yritetty vauvaa muutama kuukausi.

ap

mahalihakset röpsähtävät heti uuden raskauden tultua ja maha pömpöttää heti kärkeensä kuin 5.:llä kuulla raskaana. Sellasta se on, ellei ole joku fitnessmalli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ensimmäisestä kun hänelle oli jonkin verran jäänyt kiloja. kolmannesta meni taas tosi pitkään ennen kuin huomasin. 2 ja 3 välillä kun hänellä oli pitempi väli ja oli ehtinyt todella hoikistua ja kiinteytyä.

Voi se masu jo pömpätä tosiaan kun ei ole ensimmäisen odottaja ja turvotustahan pukkaa useesti siinä alussa mikä voi kanssa saada vatsan kasvamaan..

Kun tuohon on ihan tasan kaksi vaihtoehtoa, joko olet raskaana tai sitten et ole. Eikä sitä voi varmuudeksi sanoa muuten kuin että teet raskaustestin. Kohtuhan ei niin merkittävästi ensimmäisillä viikoilla kasva, että sen huomaisi, vaan jos raskauden alussa tuntuu, että maha kasvaa se johtuu yleensä turvotuksesta.

Kyllästyttää aina nämä raskauspähkäilyt, kun eihän täällä kukaan voi sanoa juuta eikä jaata noihin loppuen lopuksi. Menkää apteekkiin!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat