Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

siis alkuviikosta tuli sellasta tuhruvuotoa, joka oli ensin ti-iltana punertavaa ja luulinkin että menkat alkaa mutta sitä tulikin vaan peukalonpään kokonen tuhru joka yön aikana loppu ja ke tuli sellasta ruskeeta " kuivunutta" vuotoa. nyt on eilenkin tullu rusehtavaa ja ihan vähän punertavaa vuotoa, niin ettei edes sidettä oo tarvinnu, ph-suoja on hitusen tuhraantunu.

nyt äsken pyyhin sellasta aika punasta vuotoa vessassa käydessä, ja kun ehin jo toivoa noita tuhruja alkuraskauden tuhruiksi niin pettymyshän tässä iskee jos menkat ajallaan sunnuntaina alkaa....:(

niin ja toi tuhru on tosi omituinen juttu ja siksi epäilin raskausoireeksi kun mulla ei koskaan ennen oo sellasta tullu, paitsi viimeksi raskauden alkaessa ;) menkat on aina alkanu sillai " kertaheitolla" eli se eka vuoto jo melkein on sellanen runsas....

mutta en jaksais nyt elätellä toiveita jos menkat on kuitenkin aluillaan. höh.

Kommentit (4)

itelläni oli menkat 2 viikkoa myöhässsä ja täysin raskaus oireet mutta kolme kertaa tein raskaus testin ja miinusta! luulenpa ettei alkio pystynyt kiinnittymään, javatsakivut ja erilaisena ku menkat tulivat nämä pois.

Heippa! Mullakin oli aluksi tuhruilua, joka loppu aika pian ja ihmettelin että mitkäs menkat ne nää on. Ajattelin et en mä varmaan raskaana oo, mutta kappas vaan testi oli positiivinen!!! Mahakipuja on kyllä, aika koviakin vielä niinku menkat olis tulossa, mutta kai se kuuluu asiaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mulla kans oli tos toissakierrossa ja pari kiertoo sitä ennen kp 23 lähtienn sellasta ihme tuhruilua siihen asti kunnes menkat sitten lopulta alkoivat...kyllä oli masentavaa! Mulla kierto on 29 päivää pitkä yleensä ja tuo tuhruttelu ihmetytti tosissaan, ei oo sitä ennen koskaan vastaavaa ollu...viime kierrossa sitä ei enää ollu.Pelotti tietysti että kun yhtäkkiä tulee tollanen oire,et mikä mussa on vikana kun en ollu sit raskaanakaan...:( tässä mun kokemuksia, toivotaan sulle parasta!

Hei! mulla kans yleensä menkat tosi runsaat ja kivuliaat, viime kuukautiset olivat tosi niukat, just tuollaista tuhruilua niin kuin sulllakin eikä mitään kipuja. Luulin itsekin että ovat ns valemenkat, negaa kuitenkin testasin. Nyt uusi piinaviikko menossa kp 33/29. Kaksi viime kiertoa tosi säännölliset kp 29. Vähän nipistelyjä ja etovaa olo on ollut että kovasti toiveillaan tai sitten on vaan mielikuvituksen tuomaa. Nyt olis rv 5+5 . Plussasäteitä kovasti sinnnekin

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat