Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Syön kuten ennenkin, liikun ehkä hivenen vähemmän mutta ennen liikuin liikaa. Nyt kilot pomppas vuodessa +5kg eikä se nyt kaikki lihastakaan ole takuulla vaikka kiinteytynyt olen. Muutama sentti on tullut lisää.

Mietiskelen vain, pinnallisia juttuja tähän väliin :P

Kommentit (14)

Ennen pystyin syömään vaikka kuinka paljon roskaruokaa etc. ja paino oli 55-58kg. Nyt hyvä kun pysyy edes 70kg alle. Laihduttaminen on mahdotonta. Pääsin takaisin 66kg ja sitten tuli huomaamatta 6kg... olen tosin nyt päälle 30v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En tiedä onko ainaanvaihdunta hidastunut, mutta elämä on ainakin tasaantunut ja syön paremmin. Ennen vain ohimennen huitasin jotain suuhuni, nykyään syön normaalit ateriat.

Sitä ennen paino pysyi tasaisesti n. 60 kilossa (olen 170cm pitkä). Jos jokunen ylikilo tuli, sain ne saman tien pois kun vaan vähän karsin herkkuja.

Sitten kiloja tuli salakavalasti melkein kymmenkunta lisää ikävuosina 25-28 v. Olen nyt ollut painonvartijoissa pari kuukautta, ja saanut tiputettua vaivaiset 3 kiloa kovalla työllä ja tuskalla...

Haluaisin vielä kolmannen lapsen, mutta pelkään lihovani ihan hirveästi eikä läskit sitten lähde enää koskaan mihinkään!

voi alkaakin. Jos on taipumusta, voi alkaa vielä helpommin. Ja niillä ei tietenkään ala jotka elää tupakalla ja kynsiä syömällä.

Mutta itsellä näin muutoksen yhdessä talvessa silloin kun olin 25. Harrastin jujutsua, en muuttanut mitään syömisissäni (siis huonompaan suuntaan), murehdin tosin yhtä parisuhdetta mutta senhän pitäisi laihduttaa ja silti keväällä juju-puku ei enää mahtunut mulle. Jotain ihmeellistä oli tapahtunut. Sen näki valokuvistakin. Olin ikäänkuin turvoksissa, se oli jotain hormonaalista ihan selvästi.

Sitä ennen olin aina painanut jotain välillä 48-58 kg. Yhtäkkiä kolmekymppisenä havahduin, että paino on 68 kg ja aloin tekemään asialle jotain. Muutamassa kuukaudessa 12 kiloa pois ja sen jälkeen olen taas pysynyt mitoissani, eli painossa 56 kg. Vaati kyllä totaalisen ruokaremontin..

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat