Vierailija

Alan olla jo niin täynnä tätä. Tekisi mieli huutaa että minulla on nimikin. Nykyään olen " neitokainen" " prinsessa" " tyttö" jne. Ja olen niin vtun kyllästynyt kuulemaan sitä samaa läppää " tulin taas tänne katsomaan kauniita tyttöjä" (tähän väliin: en ole mikään kaunis, ihan tavallinen tavis) Jotenkin kolahtaa itsetuntoon ja tulee paha mieli. Tulee sellainen asetelma että olen alempana kuin tuo joka tuon sanoo ja jotenkin menee vähän lukkoon ja jumiin. Ja pomo osallistuu tähän myös ihan täysillä.

Kommentit (7)

Vierailija:

Lainaus:

Alan olla jo niin täynnä tätä. Tekisi mieli huutaa että minulla on nimikin. Nykyään olen " neitokainen" " prinsessa" " tyttö" jne. Ja olen niin vtun kyllästynyt kuulemaan sitä samaa läppää " tulin taas tänne katsomaan kauniita tyttöjä" (tähän väliin: en ole mikään kaunis, ihan tavallinen tavis) Jotenkin kolahtaa itsetuntoon ja tulee paha mieli. Tulee sellainen asetelma että olen alempana kuin tuo joka tuon sanoo ja jotenkin menee vähän lukkoon ja jumiin. Ja pomo osallistuu tähän myös ihan täysillä.

Sulla on useita eri vaihtoehtoja. Voit olla esim. kuten minä eli aina kun kuulet näitä, olet täysin hymytön ja kylmä. Voit joko olla reagoimatta täysin, kuten et kuulisi tai näkisi. Tai sitten katsot vakavana päästä varpaisiin etkä puhu mitään. Tämä hyydyttää useimmatkin vitsiniekat. Saat tosikon ja pelottavan naisen maineen, mutta mitäs se haittaa.

Toinen vaihtoehto on, että vastaat takaisin " mitäs pikku poikanen" ja " no mitäs meidän pikku prinssit" ja " ohoo, mitä pieniä söpöjä poikia täällä meillä on, huh huijaa" ja " onpas täällä uhkeita miesvartaloita, ihan kuumenee pää" ja nämä ovat erityisen hyviä jos on vähän vatsakasta miestä ym. Sanot myös pomolle. Ja muista nauraa oikein kovaa ja hilpeästi päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Se on asiatonta, jos se on häiritsevää. Voit avata asiasta keskustelun sanomalla että " me emme ole tyttöjä emmekä prinsessoja emmekä mitään koristeita vaan naisia, töissä täällä ja meillä on nimikin. Tytöttely saa loppua, haluamme asiallista puhuttelua. "

Tai sitten pitää vaihtaa duunia.

Ne ämmät laukovat juuri tuollaisia kommentteja työpaikan miehistä. Ja jos erehtyy katsomaankin heihin päin väärällä tavalla, niin jo ovat sairaslomalla huonon ilmapiirin vuoksi.

Kummasti se ilmapiiri kyllä aina paranee niiden saikkujen aikana.

Vierailija:

Lainaus:

Ne ämmät laukovat juuri tuollaisia kommentteja työpaikan miehistä. Ja jos erehtyy katsomaankin heihin päin väärällä tavalla, niin jo ovat sairaslomalla huonon ilmapiirin vuoksi.

Kummasti se ilmapiiri kyllä aina paranee niiden saikkujen aikana.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat