Vierailija

Meneekö A6-kokoinen kirjekuori, jossa on 5 A4 kokoista paperia yhdellä ykkösluokan merkillä? Ei tunnu kovin painavalta, mutta kuinka pian se hinta nouseekaan...

Tiedän, että pitäisi punnita, mutta kun olen mökillä, eikä meillä ole täällä vaakaa. Pitäisi lähteä polkemaan postilaatikolle kolmen kilometrin päähän, mutta en tiedä uskallanko pistää tätä vain sillä yhdellä merkillä.

Pliis, auttakaa nyt joku :).

Kommentit (15)

Olen kelannut ne postin sivut niin hyvin kuin pystyn, mutta kyse on nyt siitä, että mitä mahtaa painaa tämä minun paperi-kirjekuori-yhdistelmä eli meneekö tällainen nippu sillä normaalilla merkillä...

ap

Kiitos tuhannesti! Kiitän ja kumarran ja toivotan teille avuliaille ihmisille oikein ihanaa viikonloppua!

t. ap, joka lähtee sotkemaan aataminaikuisella polkupyörällään postilaatikolle

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En ole ap, mutta missäs tuollaista voi siellä testata. Tässä nimittäin itsekin kiinnostuin ap:n ongelmasta ja vähän selailin Postin sivuja, enkä kyllä löytänyt sieltä apua.

Neuvo nyt vastaisuuden varalle :)!

Tämä on vaan sen verran tärkeä nivaska ja vastaanottaja ei varmasti lunasta sitä.

Ehkä mun on lähdettävä naapurikierrokselle kerjuulle tai kyselemään, jos jollain olis postiin asiaa. Ollaan vaan melko uusia täällä, eikä olla edes nähty kaikkia naapureita vielä. Noh, tuleepahan tutustuttua :).

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat