Vierailija

Minkälaisia? Missä paikassa? Oliko kipu valtava?

Mä olen tänään menossa ottamaan tyttäreni nimen hindun kielisen symbolin rintaani ja jännittää =)

Kommentit (18)

Satttui kyllä, mutta siltikin kestin sen kivun huutamatta/itkemättä (tatuoia sanoi, että monta kertaa on naiset huutanut kivusta, kun on alaselkään tatskaa tehty).

Toisen tatuoinnin otan, kunhan osaan päättää mihin sen ottaisin.

Nilkassa (ei sattunut, ja oli eka tatska), alavatsassa pieni (ei sattunut sekäään), niskassa (sattui vähäsen, mutta lähinnä tuntui epämukavalta), käsivarressa (sattunut yhtään, vaikka on aika iso) ja ranteessa kämmenpuolella (ei sattunut sekään, vaikka luulisi...).

Irlannissa otin kaksi, eikä tatuointi " tyyli" ollut yhtään erilainen kuin Suomessa.

Ei kannata jännittää. Ajattele vain niin, että sä haluat sen tatuoinnin, ja pienen hetken jälkee se on ohi :0).

Mua ei tosiaankaan kertaakaan sattunut, tuntui vain epämukavalta!

Tu kertomaan sitten, kun olet ottanut, että miten meni!!!!!

heather

Sisältö jatkuu mainoksen alla

äitini suvun käyttämä puumerkki niiltä ajoilta kun eivät nimiään vielä kirjoittaneet.

tehty käsin perhosneuvoilla, eli ei sillä puotimetodilla. sattui hieman.

Lapaluun päälle ei sattunut, eikä niskaan. Jalkaan sitten sattuikin vähän enemmän, varsinkin kun nilkkaluun päälle alettiin kuvaa hakkaamaan.

Ei se varsinaisesti satu, mutta tuntuu. Ainoastaan jalkapöytän oikeastaan sattui ja se oli pitkään kipeä kun lyötiin suoraan luun päälle.

Eikä koskaan tulekaan, ovat niin järkyttävän rumia. En ole siis ikinä nähnyt ketään kenelle tatuointi sopisi, aina vaan rumentavat. Toki ymmärrän ettei kukaan laitakaan tatuointia minun silmääni miellyttääkseen:)

Ei sattunut, tuntu välillä nipistelyä. Kaveri otti samaan paikkaan ja meinas pyörtyä jännityksestä (ehkä). Kipukynnykset varmaan erilaisia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat