Vierailija

Mun korvissa nimi on saanut huonon kaiun.. En laittaisi lapselleni nimeksi.

Perustelut tähän on se, että jokainen Tommi, jonka tunnen on jotenkin hmm.. kuinka sen nyt sanoisi.. erilaisia.

esimerkit:

- Tommi, joka kuuroutui ollessan 1v. Umpikuuro, tulee elämässä toimeen kuitenkin ihan hyvin.

-Luokkatoveri Tommi, jolla oli niin vahvat pluslinssit, ettei silmänkuvat mahtuneet " ruutuihin" . Käytöshäiriöinen ja jotenkin " vajaa" .. Nykyisin varmaan diaknosoitaisiin monimuotoiseksi kehityshäiriöksi

-Tuttavaperheen Tommi, ärrä-vikainen, kömpelö (motoriikka hakusessa?) ja menossa " apukouluun"

-Lapsuuden naapurin-Tommi, myös hieman omituinen.. peruskoulun suoritti keskiarvolla 5.. Ei hakeutunut mihinkään jatkokoulutukseen (eikö päässyt?) alkoholisoitui jo alta 20v. ja nykyisin narkkari ja liikkuu pultsari-narkkari piireissä..

Tässä siis kaikki elämäni aikana tuntemat Tommit. Onko vain sattumaa, vai onko tosiaan perää, että kaikki Tommit on omituisia, vai mitä..?

On mullakin murheet, mutta tätä oon miettinyt jo vuosia..

Sivut

Kommentit (36)

Pelkäsinkin jo, että tuolla nimellä on jokin " kirous" .

Eli mun osaltani on vain sattumaa että tunnen vain erilaisia, normaalista poikkeavia Tommeja.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

rakas exäni lukioajoilta, komea, tumma, pitkä ja NIIN hot. Me oltiin NIIN onnellisia ja NIIN nuoria... Lämmöllä muistelen, mun Tommia... :)

Tunnen 2 Tommia ja molemmat ovat mukavia, seurallisia ja hyvin menestyneitä. Molemat 2 lapsen isiä.

Jännä huomata, että monia koko nimi puistattaa...

Olin niin epätoivoisesti rakastunut häneen.. :) Pitkälettinen hevari, nykyään markkinointialalla työskentelevä perheenisä.

Toinen Tommi on ystäväni poikaystävä, ihan kiva tyyppi, seurustelun aloittivat joskus 15-vuotiaina, nykyäänkin naimisissa.

Tunnen paremmin kolme, kaikki jollain tapaa " entisiä" ... ei nyt poikaystäviä, mut jotain sensuuntaista kuitenkin :-) Kaikki oli hyviä rakastajia...

Näistä muuten yksi on Pohjanmaalta - liekö sama kuin muilla tähän ketjuun kirjoitelleilla?!

Hyvänpäivän tuttuja on lisäksi pari, nekin ovat kaikki komeita ja mukavia...!

MIKSI EDES AVAATTE KESKUSTELUA?????

Jättäkää nää kyselyt tosiaan avaamatta, älkääkä vaivatko päätänne näillä!!

t. ap, joka avaa vain itseään kiinnostavat keskustelut, muita en edes lue.. saatika lähde kommentoimaan

Sit yks narkkari ja tosi rikollinen Tommi joka kait enimmäkseen asuu linnassa.

Ja yks entinen talkkari, oli sekin aika " tyhjiö" . Viinaan menevä.

...ensirakkauteni, komea Tommi jäänharmaine silmineen asuu n. 80 km Helsingistä etelään. Vieläkin kaiholla muistelen, vaikka itse hänet jätinkin...

Yksi on 5-kymppinen jehovan todistaja, joka on perhe tuttu ja eräänkin kerran koettanut aivopestä mua mukan siihen touhuun, turhaan on yrittänyt.

Toinen on mun luokkakaveri. Finni naamasta tulikin komea mies. Hiljainen oli silloin teininä.

Kolmas on sellainen Iki ihana mies, jonka olisin varmasti ottanut jollen olisi varattu.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat